czwartek, 28 marca 2013

ikea

Hej kochani!

W minioną niedzielę byłam na zakupach w ikei. Ikea w niedzielę to nie jest najlepszy pomysł. Zdecydowanie więcej jest odwiedzających niż kupujących i w dodatku nic nie można na spokojnie zobaczyć czy dotknąć. Często, gęsto zdarza się, że gdy chciałabym choć na chwilę wejść do jakiegoś "pomieszenia" w, którym w tej chwili nikogo nie ma to właśnie w tym samym czasie dużo osób wpada a ten sam pomysł. Gdy nie ma nikogo to nie ma nikogo, a gdy już pojawi się jedna osoba to przyciąga wszystkich jak magnes. Nie lubię tego bardzo..:)

Tym razem udało mi się kupić wszystko co miałam w planach. W mojej żółtej ikeowskiej torbie nie znalazło się nic spoza mojej magicznej listy zakupów. Pierwszy raz udało mi się to. Planowałam zakup 4 nóg do mojej toaletki a dokładniej do blatu, którego jeszcze nie mam ale już mam wizję jak całość będzie się prezentowała. Do tego dwie duże podpórki na książki. I oczywiście najważniejsze..materiały. Na stronie internetowej ikei można znaleźć mnóstwo różnych materiałów. Od kolorów może się nam zakręcić w głowach. Upatrzyłam sobie dwa wzory. I dokładnie takie materiały kupiłam. Mam już na nie pomysły, ale o tym na pewno będziecie wiedzieli jako pierwsi. Jeszcze do kompletu mata antpoślizgowa do wyłożenia szafek kuchennych lub innych powierzchni i na koniec sylikonowa stolnica wraz z nożem dla mojej mamy.

Przechadzając się obok działu dekoracyjnego, kusił mnie zapach świeczek ale na całe szczęście moja ręka nic nie włożyła do torby:) ale wierzcie mi pachniało bosko:)

Mam dla was kilka zdjęć i filmy:) Na jeden film zapraszam was na fejsa a na mini haul z ikei poniżej.

Pozdrawiam i życzę miłego oglądania:)

Mania










Drugi film znajdziecie na facebooku:)

https://www.facebook.com/photo.php?v=143238162516826&set=vb.277280099061486&type=2&theater

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką