poniedziałek, 25 marca 2013

to co kobiety kochają najbardziej - zakupy

Hej kochani!

Niedawno nagrałam dla was film z moimi zakupami, które udało mi się zrobić w ostatnim czasie:) Już dawno chciałam wam pokazać sukienkę, która zagościła w mojej szafie dzięki mojej mamie. Uwielbiam, gdy moja mama robi dla mnie zakupy bo zawsze idealnie trafia w to co ja lubię! Tym razem było tak samo. Nie wiem jak jej się to udało ale kolejna świetna sukienka trafiła do mojej kolekcji. 
Z resztą sami zobaczcie co jeszcze nowego udało mi się zdobyć:)
Zapraszam was na film i kilka zdjęć:)

Pozdrawiam

Mania





W każdym haulu zakupowym nie może zabraknąć kosmetyków. Tym razem złożyłam zamówienie w dwóch bardzo znanych i lubianych firmach. 
ORIFLAME:
1. Kredka do ust, Striking Rose.
2. Antyperspirant, Muse.
AVON:
1. Olejek do ciała.
2. Produkt do oczyszczania twarzy, 3w1.
3. Pasta do zębów, Multi-action.


Opaska do włosów, sprawdzi się zarówno na mojej głowie i mojej córci <3


Legginsy w twarze, Gatta.



1. Sukienko-Tunika, HM.
2. Kolorowa Koszula, Textil Market.
3. Legginsy w twarze, Gatta.
4. Opaska, Textil Market.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką