poniedziałek, 8 kwietnia 2013

oriflame różany ogród




Witajcie kochani!

Chciałabym dzisiaj podzielić się z wami fantastyczną nowiną. Jest mi bardzo miło, że zostałam zaproszona do współpracy z Ori-Team. Jeśli mnie oglądacie na YouTubie to wiecie, że bardzo lubię ich katalogowe prodkuty pielęgnacyjne oraz kolorowe. Avon czy Oriflame zawsze gościł w mojej kosmetyczce. Tym bardziej jest mi miło, że będę miała możliwość testować ich nowości.
Pierwsza paczuszka jest już w drodze, więc jak tylko do mnie dotrze to oczywiście pokaże wam co dostałam:)



RÓŻANY OGRÓD!

Od dzisiaj rusza duża kampania Oriflame. 

Każda osoba, która zapisze się do Klubu płaci tylko 1 zł na rok. Nie macie żadnych norm co do zamówień i częstotliwości, możecie kupować ile chcecie i kiedy macie na to ochotę.

W katalogach numer 6,7,8 zbieracie punkty za zakupy. 

Jeśli w czasie trwania Katalogu 6 ( od 8 do 28 kwietnia) uzbieramy 80 punktów, wtedy za 1 zł otrzymamy puder w perełkach.

Jeśli w czasie trwania Katalogu 7 (od 29 kwietnia do 19 maja) uzbieramy 80 punktów, wtedy za 1 zł otrzymamy wodę toaletową.

Jeśli w czasie trwania Katalogu 8 (od 20 maja do 09 czerwca) uzbieramy 80 punktów, wtedy za 1 zł otrzymamy torbę.

Mam nadzieję, że uda się wam uzbierać punkty i zgarnąć nagrody:)

Po więcej szczegółów zapraszam was na ori-team.pl :)

Jeszcze raz dziękuję Ori-Team za możliwośc podjęcia współpracy. Mam nadzieję, że będzie owocna:)

Pozdrawiam

Mania




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką