piątek, 7 czerwca 2013

czas na tag, 100% girly

Cześć wszystkim!

W ostatnim czasie zostałam otagowana przez wiele osób, wiele razy. Za nagranie Tagu zabierałam się już kilka razy ale zawsze nagrywałam coś innego. W końcu postanowiłam, że muszę nadrobić TAGI! Nie wiedziałam od czego zacząć. W końcu postawiłam na tag 100% Girly. Bardzo fajny i luźny tag, z którego możecie się dużo dowiedzieć i poznać ciekawe kosmetyki. Oczywiście jeśli macie ochotę nagrać podobny film i podzielić się ze mną oraz z innymi swoimi przemyśleniami to zapraszam serdecznie. Jeśli jednak nie nagrywacie filmów na YouTube to piszcie swoje odpowiedzi w komentarzach. Pytania do tego Tagu zamieszczam wam na dole. Mam nadzieję, że spędzicie ze mną kilka minut i z chęcią nagracie wasze odpowiedzi.

Pozdrawiam serdecznie.
Marta

1. Twój ulubiony krem na dzień? Na noc? Pod oczy?
2. Czy sądzisz ze firmy takie jak np. Estee Lauder czy Lancome, które oferują dobra luksusowe wytwarzają najlepszej jakości produkty?
3. Jakiego produktu używasz do demakijażu?
4. Jaki jest ulubiony Twój żel pod prysznic na ten moment?
5. Czy kapiesz się codziennie? Ile razy na dzień?
6. Jaki jest Twój ulubiony balsam do ciała na ten moment?
7. Jakiego antyperspirantu używasz? Czy spełnia on obietnice producenta?
8. Czy często robisz french manicure? Czy wykonujesz go w domu? Jak często malujesz paznokcie? Czy stosujesz tipsy?
9. Jeśli posiadasz produkty firmy Mac, to w którym jesteś zakochana?
10. Czy lubisz delikatny makijaż oczu czy tez mocniejszy? Jakie kolory cieni preferujesz?
11. Jaka firmę kosmetyczna uwielbiasz?
12. Preferujesz wysoki obcas czy plaski? Szpilki, koturny czy balerinki?
13. Jaka jest Twoim zdaniem najpiękniejsza torebka, która posiadasz? Czy już zrobiłaś Tag What's in my bag?
14. Biżuteria, która najbardziej kochasz albo z którą się nigdy nie rozstajesz?
15. Czy Twój partner kupuje Ci kosmetyki? Czy robisz to sama?
16. Który z produktów kosmetycznych, które posiadasz 'odmienił' Twoje życie?






 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką