poniedziałek, 3 czerwca 2013

the secret soap store time for baltic maseczka do twarzy i peeling do ciała



Cześć Wszystkim!

Już jakiś czas temu chciałam dla was nagrać recenzję ale nigdy nie miałam czasu. Postanowiłam, że w końcu muszę się z wami podzielić fantastycznymi kosmetykami z The Secret Soap Store. W chwili obecnej jestem w posiadaniu dwóch produktów kosmetycznych z linii Time For Baltic. Kosmetyki z tej linni pochodzą z głębin morskich. W ich składzie znajdziemy mielony bursztyn, morszczyn, kolagen morski, makroalgi oraz algi. Są to produkty bez parabenów, slesów, silikonów, ftalanów, olejów mineralnych i pochodnych ropy naftowej, substancji modyfikowanych genetycznie. Znajdziecie tutaj same dobrodziejstwa dla naszej skóry twarzy i ciała.

W filmach pytacie mnie czy miałam kiedyś styczność z produktami naturalnymi? Teraz mogę śmiało powiedzieć, że miałam i jestem z tego powodu bardzo zadowolona. Bardzo się cieszę, że maseczka oraz peeling z Linii Time For Baltic znalazły się w mojej pielęgnacji. Mam nadzieję, że nastąpi powiększenie mojej toaletki o inne kosmetyki z The Secret Soap Store.

MASECZKA DO TWARZY Z MIELONYM BURSZTYNEM.
(70 ML/CENA 45 ZŁ)

Piękny zapach, przyjemna budyniowo-kremowa konsystencja tej maski sprawiają, że używa się jej z przyjemnością. Maseczka ma za zadanie nawilżyć, ujędrnić, poprawić spężystość oraz elastyczność skóry. Dodatkowo ma także działa antybakteryjne, ułatwia regenerację oraz gojenie skóry. To wszystko zasługa bursztynu oraz innych drogocennych składników. Olej arganowy, olej avocado, olej macadamia, olej ze słodkich migdałów nawilżają, wygładzają, odżywiają i regenerują skórę. 

Maseczkę należy nałożyć na 10 minut a następnie należy spłukać ciepłą wodą. Jeśli oczywiście przekroczycie czas trzymania maseczki to nic złego się nie stanie. Przynajmniej tak było w moim przypadku.  Maseczka bardzo delikatnie zastyga na twarzy. Czujemy subtelne mrowienie, które jest bardzo przyjemne.  10 minut z tą maską to czas tylko dla siebie. Warto od czasu do czasu mieć chwilę dla siebie i zafundować sobie domowe Spa z tą maską. Maseczkę stosowałam także punktowo, na drobne niedoskonałości. Zauważyłam, że chrosty były ukojone i szybciej się zagoiły.

W moim odczuciu jest to produkt bardzo delikatny i wydajny. Uważam, że sprawdzi się do każdego typu cery. Serdecznie polecam. Moja ocena to 5 !

Podsumowanie:
1. Bardzo dobry skład.
2. Przyjemna konsystencja i aplikacja.
3. Piękny zapach.
4. Widoczne działanie już po 2 zastosowaniu.
5.  Stosowanie tego kosmetyku to sama przyjemność:)


PEELING DO CIAŁA Z MIELONYM BURSZTYNEM I MINERAŁAMI MORSKIMI.
(200 ML/CENA 59ZŁ)

Peeling do ciała z mielonym bursztynem bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Bardzo chciałam wypróbować kosmetyki i produkty pielęgnacyjne właśnie z bursztynem. Po tym jak maseczka do twarzy okazała się rewelacyjna, nie wachałam się sięgnać po kolejny kosmetyk z tej serii. Peeling okazał się strzałem w 10! Śmiało mogę stwierdzić, że jest genialny. Zachwycił mnie bogactwem składników naturalnych, konsystencją, pięknym, intensywnym zapachem oraz nawilżeniem jakie zostawia na naszej skórze po jego zastosowaniu. Substancje ścierające takie jak: mielony bursztyn, suszony morszczyn i makroalgi są bardzo mocno wyczuwalne w tym kosmetyku. Co za tym idzie, cudownie złuszczają martwy naskórek przygotowując tym samym naszą skórę na przyjęcie innych preparatów pielęgnacyjnych. Wydaje mi się, że dla osób z popękanymi naczynkami może to być produkt zbyt silny. Sprawdzi się zatem u osób, które potrzebują mocnego uczucia ścierania i działania. Po peelingu moje skóra już niczego więcej nie potrzebuje. Jest idealnie gładka, nawilżona, pięknie pachnie i jest zregenerowana.

W moim odczuciu jest to produkt bardzo luksusowy i sprawdzi się u osób, które nie mają czasu na relaks w Spa a pragną same zafundować sobie taki relaks w domowym zaciszu:) Bardzo polecam. Moja ocena to 5 +.

Podsumowanie:
1. Bardzo dobry skład.
2. Żelowa, przyjemna konsystencja.
3. Zapach jak w dobrym Spa.
4. Mocne i bardzo wyczuwalne składniki ścierające.
5. Idealny kosmetyk na prezent :)

Jeśli i Wy nie macie czasu na wypad do Spa, a chcecie sami zafundować sobie domowe Spa z kosmetykami The Secret Soap Store zachęcam was do skorzystania z oferty promocyjnej. Mam nadzieję, że dzięki zniżce 13 % w sklepie internetowym www.spakosmetyki.pl  wasze zakupy staną się przyjemnością a wy dzięki kosmetykom z linii Time For Baltic oraz innym poczujecie się wyjątkowo.



1. The Secret Soap Store, Time for Baltic. www.spakosmetyki.pl


2. The Secret Soap Store, Time for Baltic. Maseczka do twarzy.



3. The Secret Soap Store, Time for Baltic. Peeling do ciała.



4. The Secret Soap Store, Time for Baltic. Peeling do ciała.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką