niedziela, 15 grudnia 2013

Nivea i Maja Hyży organizują casting.


Cześć Kochani!!! Dzisiaj przychodzę do was z ogromną prośbą. Tym razem nie mam dla was żadnej recenzji i nie będzie także nic o kosmetykach. Chcę was poprosić o oddanie głosu na moją osobę. 


Nivea wspólnie z Mają Hyży organizują casting do teledysku:):) Powiem szczerze, że marzę o wystąpieniu! Tym bardziej jestem podekscytowana, że jeśli udałoby mi się zakwalifikować do kolejnego etapu to mam nadzieję, że będę mogła tam pojechać z moją kamerą i pokazać wam wszystko od kuchni! A może nawet uda mi się porozmawiać z Majką i wszystko to dla was nagrać w formie mini wywiadu i potem wrzucić na kanał.....byłoby EXTRA !!!

Ale potrzebuję waszego wsparcia bo konkurencja jest ogromnaaaaaaaa !!!!!!!

Tutaj bezpośredni link do głosowania:


Dajcie znać znajomym, żeby też zagłosowali :)

Pozdrawiam i dziękuję :*

Marta


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką