niedziela, 22 grudnia 2013

Czerwone usta na kolację wigilijną? Czemu nie!


Cześć Moi Drodzy:):) Święta już lada chwila. Praktycznie mam już wszystko przygotowane, wiem jak się pomaluję oraz co na siebie włożę. Dzisiaj chciałam wam nagrać tutorial mojej propozycji makijażowej na święta ale niestety nie miałam warunków. Następnie pomyślałam, że może zrobię dla was kilka zdjęć makijażu krok po kroku ale to także nie udało się bo światło szalało strasznie i zdjęcia wyszły do dupy!



W końcu wybrałam dwa zdjęcia, które chcę wam pokazać. Pierwsze zdjęcie zrobione przed nałożeniem makijażu, na twarzy mam tylko serum Vichy Idealia. Drugie zdjęcie to już z pełnym makijażem. Opisałam wam przy zdjęciu wszystkie produkty, które wykorzystałam. 

Pamiętajcie to jak się pomalujecie to zależy tylko i wyłącznie od waszej inwencji twórczej, ja postawiłam na czerwone ustach, które w ostatnim czasie mnie zachwycają oraz na oko w klasycznych kolorach (srebrzysty biało-beż i ciemny brąz).

Mam nadzieję, że taki krótki i szybki post przypadnie wam do gustu. Dajcie znać w komentarzach jak wy w tym roku planujecie się pomalować:):)

Pozdrawiam
Marta




1 komentarz:

Kobieta z Książką