czwartek, 28 lutego 2013

avon

Tak to czasem bywa, że czekamy na coś i nie możemy się doczekać. Tak też było w moim przypadku! Z zakupem tej pomadki zanosiłam się już od jakiegoś dłuższego czasu. Pierwszy raz zobaczyłam ją w telewizyjnej reklamie. Od razu przypadła mi do gustu i postanowiłam zamówić. Jednak wtedy wydawała mi się strasznie droga i odłożyłam zakupy do kolejnego katalogu. W między czasie mój wybór padł na Kobo, którą już dobrze znacie:) 108 Fuchsia - wprost genialna!

Niestety w końcu uległam pokusie i oto jest:) FUCHSIA FLIRT. 
Taka jaką chciałam i sobie wymarzyłam. Odcień tej pomadki przyprawia mnie o zawrót głowy. Piękna, cudowna, wspaniała aż trudno dobrać słowa, żeby ją idealnie opisać:) 
Połączenie, czerwieni i różu z bardzo drobną domieszką fioletu i pomarańczy powoduje u mnie dreszcze! Do tego ma w sobie bardzo delikatne bordowe drobinki, które są tak subtelne, że aż niewidoczne ale nadające jej zmysłowego i pociągającego charakteru!

Zobaczcie same!

P.S do tego oczywiście komplet kolczyków, ale tylko dlatego, że w środku była moja ukochana SOWA:):) a poza tym wszystkie są na wkrętki (takie lubię)!

Pozdrawiam

Mania


AVON FUCHSIA FLIRT, cena 15,99zł.


                                                 AVON FUCHSIA FLIRT, cena 15,99zł.



                                               KOMPLET KOLCZYKÓW, cena ok 26zł.


                        SOWA MĄDRA GŁOWA BĘDZIE GOŚCIŁA W MOICH USZACH :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką