wtorek, 26 lutego 2013

poznaj kobietę z książką

Witajcie kochani!

Mania czyli Kobieta z Książką zaczyna swojego nowego bloga. Mam nadzieję, że dzięki niemu nasze kontakty będą ułatwione. 
Mam na imię Marta. Jestem bardzo szczęśliwą młodą mamą i żoną. Obecnie moja córka pochłania mój cały wolny czas. Już od jakiegoś czasu prowadzę swój kosmetyczno-makijażowo-książkowy kanał na YT. Dlatego większość z was mnie zna jako 1109Mania. Mój kanał cały czas ewoluuje i zmienia się właśnie dla was. Możecie obserwować coraz lepszą jakość filmów i większą swobodę w mówieniu i nagrywaniu. Bardzo staram się, żeby systematyczność z jaką pojawiają się filmy była stała jednak nie zawsze mogę pogodzić wszystkie moje obowiązki! Dlatego proszę was o wyrozumiałość:)

Jak każda Kobieta od zawsze interesował mnie temat makijażu, wizażu i urody. Ukończyłam także kurs w tym kierunku. Na co dzień preferuję bardzo delikatny i stonowany makijaż, co też możecie obserwować w moich filmach. Jestem zdania, że każda kobieta jest piękna nawet bez makijażu. Malując się podkreślam swoją dziewczęcą urodę i charakter. Mogę wyjść z domu bez makeupu:)
Uwielbiam malować i stylizować siebie oraz inne osoby. Cieszę się gdy mogę komuś doradzić w sprawach wizerunku. Testuję różne kosmetyki i dzielę się z wami opinią na ich temat. Sprawia mi to bardzo dużo radości. Miło jest słyszeć, że dzięki moim radom jesteście zadowolone z zakupu jakiegoś kosmetyku, który wam poleciłam. 

Kocham róże i rozświetlacze:) Uwiebiam wszystkie produkty kosmetyczne oraz kolorowe, które mają w sobie drobinki rozświetlające. Jednak w dalszym ciągu szukam swojego idealnego różu. Może kiedyś znajdę..a jak nie to sama stworzę! Mój Idealny róż w odcieniu ....:)

Książki to moja drugą największa pasja! Odkąd pamiętam nigdy nie lubiłam czytać. Chyba nieprzeczytalam ani jednej szkolnej lektury! Wszystko się zmienia. Ja też się zmieniłam, dojrzałam. I zaczęłam czytać (pochłaniać) książki. Nie wyobrażam sobie mojej kosmetyczki bez podkładu, tak samo jak mojej półki bez książek. Kawa, gorąca czekolada i książka to mój przepis na udane popołudnie!  
Dlatego na moim Ytubowym kanale znajdziecie recenzje książek, które przeczytałam ostatnio. Mam nadzieję, że dzięki takim filmom też będziecie sięgać po książki. Nie chciałabym, żeby w dobie internetu, książki odeszły do lamusa!

Mam nadzieję, że zarówno mój YouTubowy kanał jak i blog będzie cieszył się waszym zainteresowaniem i będziecie od nich uzależnieni:)

Jeśli chcecie się ze mną skontaktować w celach prywatnych jak i współpracy piszcie śmiało na maila:
kobietazksiazka@gmail.com

Znajdziecie mnie także na facebooku, google plus, YT!

Pozdrawiam was bardzo serdecznie:)

Marta



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką