sobota, 9 marca 2013

golden rose 2000 123

Witajcie kochani!

Myślałam, że weekend będzie słoneczny a tu niestety:( Chciałam nagrać dla was kolejny odcinek kosmetyku idealnego w pięknym słońcu i nie udało się:( Mam nadzieję, że nastepnym weekend będzie już dla nas bardziej promienny i wiosenny:)

Dzisiaj chciałam wam pokazać pomadkę, która budzi u mnie wiele wątpliowści!
Ogromna gama kolorystyczna sprawia, że każda z Pań znajdzie swój kolor. Jednak trochę odstrasza mnie zapach. Pomadka ładnie wygląda ale na zadbanych ustach:) Gdy mamy problem z suchymi skórkami, może je podkreślać:) Jest wiele za i wiele przeciw!
Ale na każdych ustach będzie wyglądała inaczej. Tak czy siak 8 zł za pomadkę to nie majątek:) Można po nią sięgnąć:) Macie swoje ulubione kolory? Piszcie w komentarzach jak ta pomadka sprawdza się u was:)

Zapraszam was na film i kilka zdjęć:)

Pozdrawiam

Mania






1 komentarz:

  1. Ja staram się dbać o usta żeby w końcu wyjść z ulubioną pomadką! :)) /E

    OdpowiedzUsuń

Kobieta z Książką