poniedziałek, 11 marca 2013

konkurs wygraj książkę ostatnia spowiedź nina reichter

Hej kochani!

Bardzo nie lubię takiej pogody jaką dzisiaj mieliśmy za oknem. Gdy jest zimno i pada śnieg, marzę tylko o tym, żeby wskoczyć pod ciepły koc i zabrać się za czytanie książki. Wiem, że są wśród was osoby, które podzielają moją pasję czytania:) Dlatego postanowiłam umilić wam te jeszcze zimowe dni. Na moim youtubowym kanale przygotowałam konkurs książkowy. Wystarczy odpowiedzieć na proste pytanie aby mieć możliwość wygrania Ostatniej Spowiedzi Niny Reichter. Po wszystkie szczegóły zapraszam was na youtuba. Mam nadzieję, że wielu z was z chęcią weźmie udział w konkursie. Czekam na wasze kreatywne, zabawne, śmieszne odpowiedzi.

Pozdrawiam

Mania







Kochani!

Z ostatniej chwili....:)

Specjalnie dla was przedłużam Książkowy KONKURS. Jeśli jeszcze nie zdecydowaliście się nadesłać odpowiedzi to macie czas przez cały weekend! Konkurs zakończy się w niedzielę 17 marca 2013 o godzinie 23:59. Spieszcie się, 2 ksiązki OSTATNIA SPOWIEDŹ czekają na was!
Zapraszam na mój kanał na YT:)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką