piątek, 17 maja 2013

easyglam.pl

Cześć wszystkim:)


Jestem bardzo zadowolona, że udało mi się nawiązać kolejną współpracę. Tym bardziej jest mi miło, że dzięki easyglam.pl  mogę testować kolejny suchy szampon Batiste. Już jakiś czas temu wspominałam wam, że Batiste Tropicalny zachwycił mnie pod każdym względem. Miałam ochotę na więcej! Od easyglam dostałam do przetestowania wersję Blush floral&flirty. Muszę przyznać, że Batiste mnie cały czas zaskakuje! Ta wersja jest rewelacyjna:) Mam wrażenie, że dodaje dużo więcej objętości niż Tropical. Ale oczywiście o wszystkich moich odczuciach dowiecie się w recenzji.
Od easyglam.pl otrzymałam także organiczny żel do mycia twarzy Skin Blossom. W końcu będę mogła przekonać się jak działają kosmetyki naturalne. Do tej pory nigdy nie próbowałam tego typu kosmetyków. Żel ma delikatną konsystencję i specyficzny zapach, który zdecydowanie mi odpowiada. Bardzo ładne opakowanie z pompką, która ułatwia jego aplikację. Z tej serii są dostępne jeszcze: odbudowujący krem przeciwzmarszczkowy, odżywczy krem do twarzy, organiczne mleczko oczyszczające do twarzy, organiczny balsam do ciała, organiczny krem pod oczy oraz żel pod prysznic. Myślę, że będę miała ochotę na więcej.
Ostatni kosmetyk to bardzo dobrze wam znany good to go od Essie. Teraz w końcu przekonam się czy jest to najszybciej schnący top coat.
Koniecznie dajcie mi znać, czy próbowałyście tych produktów. Jestem bardzo ciekawa waszej opinii na temat kosmetyków organicznych.

Zapraszam was do obejrzenia kilku zdjęć i do zakupów na easyglam.pl


Pozdrawiam serdecznie!
Mania












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką