środa, 8 maja 2013

środa - dzień ze mną

Hej wszystkim!

Planowałam, że dzisiaj nagram dla was kilka tagów bo sporo się tego u mnie ostatnio nazbierało. W pierwszej kolejności 100% Girly. 
Niestety nic co sobie zaplanowałam, nie udało się. Z samego rana słońce zapukało do mojego okna i nie zastanawiając się zbyt długo wybrałam się na całodniowy spacer. Dlatego nic dla was nie nagrałam ale za to w trakcie mojego dnia robiłam dużo zdjęć. Jeśli macie ochotę towarzyszyć mi w tym słoneczno - pochmurnym dniu to zapraszam serdecznie!

Pozdrawiam

Mania


07:30:  Jesteśmy po śniadanku. Każdy robi to co lubi! Mama siedzi na fejsie :D


09:30: Zapowiadał się piękny dzień. Już wcześnie rano słońce bardzo mocno grzało. 


10:00: Dalej na spacerze! W taki upał żałowałam, że założyłam jeansy, zamiast lekkiej i zwiewnej spódniczki:)


 11:00: Przyszła paczuszka z e-marilyn.pl Rajstopy z kokardką, które już dawno chciałam mieć oraz piękne czarne imitujące pończochy! Oj szykują się stylizacje :D:D


12:00: Pogoda delikatnie zaczyna się zmieniać, co jednak nie przeszkadza nam w dalszym spacerowaniu! Tym razem w otoczeniu przyrody:)


12:30:  Zapomniałam wspomnieć o moich najnowszych okularach. Świeżutkie bo kupione godzinę temu! 


13:00: Czas na przerwę! Same pyszności!!!


13:30: Dobrze, że zabrałam Magazyn H&M. Sukienka i torebka muszą być moje <3


14:00: Cześć dalsza spcerku! Spójrzcie kto nam towarzyszy !


15:00: Chcę być z wami non stop w kontakcie:) Mam chwilkę na sprawdzenie poczty i wiadomości:)


15:30: Herbatka smakuje najlepiej gdy ktoś ją dla nas zrobi :)


16:00: No i się rozpadało, przynajmniej po deszczu powietrze pięknie pachnie:)


16:30: Obiad! Pstrąg w roli głównej:) Pychaaaaa


19:30: Kończę dzień, sporą dawką wysiłku fizycznego! 




3 komentarze:

Kobieta z Książką