poniedziałek, 6 maja 2013

recenzja kosmetyków oriflame



Cześć Wszystkim!

Dzisiaj chciałabym wam opowiedzieć o dwóch produktach marki Oriflame. Dzięki uprzejmości Ori-Team mogłam przetestować żel pod prysznic oraz pomadkę.
Właśnie w takiej kolejności je pokochałam.




POTRÓJNA POMADKA TRIPLE CORE TREND EDITION.
Pierwszy produkt, który miałam okazję testować to pomadka do ust z serii Triple Core Trend Edition.
Pomadka dostępne jest w 4 pięknych kolorach: Catwalk Red, Fashionista Pink, Berry Vogue, Fashion Mavue. Mój kolor to Fashionista Pink. Mocny, piękny, intensywny róż wpdający lekko w fuksję (nienachalny). Właśnie o taki kolor mi chodziło. Jego intensywność można stopniować, dokładając kolejne warstwy. Opakowanie zupełnie inne niż wszystkie, kobiece i bardzo kwiatowe. Na pewno nie powstydzimy się, gdy wyciągniemy taką pomadkę z torebki lub kosmetyczki. Po otwarciu czujemy słodki, cukierkowy, bajkowy i bardzo przyjemny zapach, podobny trochę do pomadek z Celii. Kosmetyk gwarantuje nam cudowny kolor, piękny błysk oraz nawilżenie. Utrzymuje się na ustach około 3/4 godzin i równomiernie zjada się. Aby nasze usta wyglądały z pomadką idealnie, musimy pamiętać o konturówce. Na sam koniec wspomnę jeszcze o kształcie pomadki, który jest trochę wymagający i nieporęczny. Trzeba nauczyć się aplikacji, szczególnie przy małych i wąskich ustach. W tej chwili pomadki dostępne są w 8 nowych, zachwycających kolorach! Amazing Peach, Spectacular Nude, Sensational Bronze, Ravishing Rose, Stunning Clover, Explosive Pink, Dramatic Ruby, Striking Plum. W dodatku mają świetną cenę: 17,50zł. Przy rejestracji na ori-team.pl zapłacicie tylko 13,40zł. Chętnie wypróbuję inne kolory ale już z konturówką:) Moja ocena to 5-.

1. CUDOWNY ZAPACH
2. PIĘKNY KOLOR
3. NAWILŻENIE
4. ŚLICZNE OPAKOWANIE
5. CENA 13,40 ZŁ ( po rejestracji na ori-team.pl)





KREM POD PRYSZNIC SILK BEAUTY LUXURY VELVET.
Jestem osobą, która uwielbia różnego rodzaju produkty pielęgnacyjne pod prysznic. Byłam szczęśliwa gdy w przesyłce znalazłam właśnie żel/krem pod prysznic. Miałam co do niego bardzo duże wymagania i nie zawiodłam się.
Jeszcze nigdy nie miałam żadnego żelu pod prysznic, który by tak fantastycznie pachniał. Muszę przyznać, że zakochałam się w nim. Wystarczy mała ilość produktu, żeby dokładnie oczyścić nasze ciało. Ja przesadzałam z ilością bo chciałam się nim cieszyć dłużej! Jednak mimo nadmiernego stosowania to i tak mam jeszcze sporą ilość w opakowaniu. Jest bardzo wydajny. Ładnie się pieni. Dzięki niemu skóra jest bardzo dobrze nawilżona i cudownie pachnie:) Zapach utrzymuje się długo. Chciałabym aby krem był dostępny w regularnej sprzedaży to jest to mój HIT! Balsam do ciała, krem do rąk, peeling do ciała, perfumy o takich zapachu biorę bez zastanawiania się:)
Gorąco polecam bo jest w 100% wart zakupu! Moja ocena to 6+.

1. CUDOWNY ZAPACH
2. IDEALNA, WYDAJNA KONSYSTENCJA
3. NAWILŻENIE, GŁADKOŚĆ, AKSAMITNOŚĆ SKÓRY
4. CENA 24 zł. (200 ml)




    FANTASTYCZNE KOSMETYKI CZEKAJĄ:

    1. Aby móc kupować kosmetyki Oriflame, nie potrzebujecie konsultantek! Możecie kupować kosmetyki Oriflame o 23% taniej niż w katalogu, rejestrując się w e-sklepie Oriflame.

    2. Zarejestrować można się na stronie www.ori-team.pl

    3. Kupujesz kiedy chcesz, ile chcesz! (bez żadnych limitów i kar)

    4. Kupujesz zawsze o 23% taniej niż w katalogu.

    5. Opłata na rok wynosi 1 zł !!!

    6. Dla nowych osób czeka mnóstwo nagród i prezentów w programie Witamy!!!

    7. Pierwsze zakupy GRATIS !!!


    Mam nadzieję, że was zainteresowałam :)

    Pozdrawiam

    Mania






















    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Kobieta z Książką