poniedziałek, 2 września 2013

Jakie propozycje na jesień mają dla nas Secondhandy?


Cześć Kochani! Dzisiaj opowiem wam o kolejnym fajnym miejscu w moim mieście. Szaffa to sklep z odzieżą nową oraz używaną. Jednak nie jest to typowy secondhand, gdzie zawsze panuje specyficzny zapach ale tutaj zakupy robi się z dużą przyjemnością. Sklep ten funkcjonuje w Pszczynie od roku a już zyskał sobie grono stałych klientek, w tym oczywiście mnie.


Nowy towar pojawia się w każdy poniedziałek i wtedy jest największy ruch. Dlatego warto przyjść z samego rana zaraz po otwarciu lub w późniejszych godzinach popołudniowych ale wtedy może okazać się, że najfajniejsze perełki już znalazły swoich właścicieli/właścicielki.

Ja zaglądam także w tygodniu bo czasami pojawia się dostawa butów lub torebek.

Warto dodać, że w Szaffie znajdziemy także odzież męską i dziecięcą a także biżuterię.

Sklep Szaffa ma także swojego facebooku na, którym możecie śledzić pojawiające się w sklepie nowości. Jeśli coś wam wpadnie w oko to warto napisać do właściciela z prośbą o odłożenie. 

Zapraszam was serdecznie na mój film, który udało mi się nagrać w Szaffie oraz na kilka zdjęć, na których zobaczycie jak ten film powstawał.

Pozdrawiam i do następnego.

Marta
Oj zakochałam się z tym swetrze.Po zakończeniu nagrania musiał iść ze mną do domu.
Ostatni powiew lata. Arbuzy i wisienki.

 Ta spódniczka jest w przepięknym kolorze. Już od dłuższego czasu na nią polowałam...ale niestety rozmiar zdecydowanie za duży.

Nigdy nie wiedziałam jak nazywa się połączenie bluzki i spodenek. Teraz już wiem:) 

W Szaffie wszystko ma swoje miejsce i zawsze jest poukładane kolorystycznie.

Z tyłu po lewej stronie "dział" dziecięcy, po prawej odzież męska.

Z tej strony moje ulubione kolory:)

Dla fanek biżuterie też się coś znajdzie.

I to już koniec mojej przygody z Szaffą i w Szaffie.
Mam nadzieję, że miło spędziliście ze mną ten czas:)
Pozdrawiam i do zobaczenia następnym razem.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką