środa, 20 listopada 2013

Hit czy Kit? Zdecydowanie HIT!


Cześć Kochani! Powoli zbliża się do nas koniec roku i przyjdzie czas aby pokazać wam moje kosmetyki, które odkryłam w 2013 roku i które muszę koniecznie zaliczyć do Hitów !!! Bardzo się cieszę na ten film bo mam wam do pokazania sporo godnych polecenia produktów. Postanowiłam, że nie będę czekać do przyszłego roku i już teraz podzielę się z wami kilkoma moimi odkryciami. Oczywiście film z hitami kosmetycznymi pojawi się w styczniu 2014 roku więc czekajcie na niego bo tam będzie dużo, dużo więcej.
Tyle tytułem wstępu, czas przejść do konkretów !!!


Widzicie to pomarańczowe cudeńko z lewej strony? To mój absolutny, ulubiony, niezastąpiony krem do rąk. Gdyby nie możliwość przetestowania wszystkich kremów Kamill w ostatnim czasie to chyba nigdy bym go nie poznała. Krem do rąk i paznokci Kamill soft&dry towarzyszył mi całe lato i do tej pory mam go w torebce, jednak powoli zaczyna mi nie wystarczać, muszę go zamienić na krem czerwono-różowy intensywny plus, ponieważ moje dłonie potrzebują w okresie jesienno-zimowym głębszej i bogatszej formuły. Ale jak już jestem przy formule kremu...ten pomarańczowy wchłania się błyskawicznie i nie pozostawia tłustej warstwy, której nikt nie lubi. Pięknie pachnie morelą i jest bardzo wydajny. Polecam wam spróbować bo jest absolutely amazing :D

Perfecta Cera Mieszana krem na dzień i na noc Energia Q10. 
Czy w ostatnim czasie zauważyliście na youtubie mnóstwo filmów z seri "Youtube made me buy it"? (w naszym tłumaczeniu - youtube "zmusił" mnie do zakupu). Dokładnie tak samo było u mnie w przypadku tego kremu. Dostałam próbkę do przetestowania od Oli z kanału onthelinewithalex i zakochałam się:) Krem wchłania się błyskawicznie i momentalnie nadaje idealny mat naszej twarzy. Tak jakbyśmy założyły na siebie maskę, która wszystko wyrównuje i ściąga nadmiar sebum. Polecam każdemu bo jest to krem, który będzie mi towarzyszył już zawsze.

Kolejny produkt to już bardzo dobrze wszystkim znany dezodorant w chusteczce, czyli innowacja od Cleanic. Muszę przyznać, że gdy zobaczyłam go na półce w Rossmannie to byłam dość sceptycznie nastawiona...ale lubię testować nowości więc się skusiłam. Wybrałam różowe opakowanie, bo było jeszcze zielone. Gdy tylko nadarzyła się okazję do wypróbowania to postanowiłam go przetestować w trudnych, gorących warunkach. Sprawdził się genialnie i później jeszcze nie raz ratował mnie w nagłych przypadkach. Próbowałam także wersję zieloną ale jednak pozostanę przy różowej. 

I ostatni produkt, o którym chciałabym wam dzisiaj wspomnieć to odżywka do paznokci cienkich, miękkich lub rozdwajających się Nail Tek. Jeśli mnie oglądacie na moim youtubowym kanale to doskonale wiecie, że kondycja moich paznokci w bardzo szybkim tempie ulega zmianie. Musiałam niestety odstawić odżywkę z Eveline - paznokcie jak diament bo moje pazurki wołały o pomoc. Kiedyś może uda mi się spróbować Eveline 8 w 1, może ta będzie lepsza. Nail Tek okazała się strzałem w przysłowiową dziesiątkę. Szybko się nakłada, momentalnie wysycha. Jest bardzo wydajna. Uwielbiam i jak na razie nie zamienię na nic innego. 

No tak! To by było na tyle...mam nadzieję, że was troszkę zaciekawiłam i będziecie czekać na film z hitami 2013 roku. 
Jeśli macie ochotę to serdecznie zapraszam was do zostawienia komentarza i napisania mi jakie wy produkty uważacie za Hity!

Pozdrawiam was serdecznie i do następnego.
Marta



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką