poniedziałek, 18 listopada 2013

Co wybrać: Poród naturalny czy cesarskie cięcie?


Hej Kochani Moi!!! Zapraszam was serdecznie na kolejny odcinek cyklu "Fajna Pszczyna". Tym razem zabieram was do Kobietowa oraz na zajęcia do szkoły rodzenia. Sama będąc w ciąży zastanawiałam się czy zapisać się na zajęcia...



Czy takie lekcje będą mi potrzebne, czy ja się tam czegoś ciekawego dowiem. Zastanawiałam się także, czy szkoła rodzenia funkcjonuje w moim małym mieście, czy tylko w dużych miastach. Trochę poszperałam w sieci i znalazłam. Nie zwlekając długo zapisałam się. Stwierdzam, że był to bardzo dobry krok z mojej strony. 
Dlatego postanowiłam nagrać kolejny odcinek właśnie w Kobietowie, żeby każda dziewczyna, która jest w ciąży, planuje być w ciąży mogła sama podjąć decyzję czy uczestniczyć w takich zajęciach. Moim zdaniem nie ma się nad czym zastanawiać tylko trzeba znaleźć szkołę rodzenia w waszym mieście i zapytać o wolne miejsca. Jeśli jeszcze nie jesteście pewne jakiego dokonać wyboru to mam nadzieję, że po moim materiale będziecie wiedziały jaką decyzję podjąć.
Poniżej wrzucam wam także kilka zdjęć z Kobietowa i serdecznie zapraszam na film! Zachęcam was także do komentowania filmu, z chęcią dowiem się co sądzicie o takich zajęciach i czy brałyście w nich udział!

Pozdrawiam
Marta










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką