czwartek, 13 lutego 2014

Zaskakujące spotkanie z Alicją Janosz.


Jest mi niezmiernie miło, że ostatnio miałam możliwość spotkania się z Alicją Janosz i porozmawiania z Alą. Alicja akurat była w Pszczynie i postanowiłyśmy się spotkać. Wybrałyśmy ulubione miejsce Alicji, kawiarnię "Pijalnia Soków" w Pszczynie. Zamówiłyśmy sobie coś do picia, Ala zieloną herbatkę a ja kawkę :D


Muszę przyznać, że rozmawiało się nam rewelacyjnie i nawet nie wiem kiedy obgadałyśmy wszystkie pytania, które chciałam Alicji zadać. Później oczywiście gadałyśmy na typowo babskie tematy i czułam się jak na zwykłych pogaduchach z najlepszą kumpelą. 

Wczoraj na kanale pojawiła się zapowiedź naszego spotkania. Główny materiał już lada dzień będzie dostępny dla was na youtube. Ah sama się już nie mogę doczekać, bo spotkanie zaliczam do bardzoooo udanych. W takim razie nie pozostaje mi nic innego jak tylko zaprosić was na nasze wspólne pogaduchy przy kawie.

Pozdrawiam serdecznie i liczę na was:)

Marta





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką