środa, 26 lutego 2014

Masz brudne włosy? Mam na to sposób


Hej Kochani! Nawet nie jestem w stanie przypomnieć sobie kiedy rozpoczął się szał na suche szampony Batiste. Sama zaczynałam od suchego szamponu Syoss, z którego niestety nie byłam mocno zadowolona. Efekt był w miarę fajny, ale miałam wrażenie, że na moich włosach widać biały nalot. Jednak przemęczyłam się z produktem i zrobiłam sobie małą przerwę od suchych szamponów.


Niedługo potem nastąpił ogromny bum na szampony Batiste. Pamiętam, że swój pierwszy 100 ml szampon w wersji Tropical dostałam od mojej koleżanki z Irlandii. Byłam w niebo wzięta, że w końcu będę mogła przetestować i ja !!!

Przetestowałam i zakochałam się. 

Nie wyobrażałam sobie jak wcześniej mogłam funkcjonować bez niego. Trochę jednak smutno mi było na samą myśl, że trzeba go będzie zamawiać z zagranicy lub prosić kogoś o kupno. Ale już wtedy szampony Batiste zaczęły się pojawiać w sklepach internetowych. Kiedyś nawet szampon w małej poręcznej pojemności był dołączony do pudełka GlossyBox. Nie musiałam się martwić, że szamponu zabraknie w mojej pielęgnacji "włosowej". 

Internet był pełen suchych szamponów Batiste w różnych wersjach i pojemnościach. Miałam kilka ale jednak Batiste o zapachu Tropicalnym jest najbliższy mojemu sercu!!! Cieszę się, że teraz mogę do kupić w Hebe za około 15 zł. Czasami zdarzają się promocje i wtedy jest dostępny za 11,99 zł.

Suchy szampon Batiste to idealne rozwiązanie, gdy nie mamy czasu na mycie włosów a eweidentnie potrzebują odświeżenia. Polecam serdecznie każdemu:)

Już jakiś czas temu na moim youtubowym kanale umieściłam film z recenzją szamponu Batiste a dzisiaj  pokazałam wam test na żywo z użyciem Batiste. 

Jeśli jesteście ciekawi jak prawidłowo należy aplikować szampon i jak to wygląda z bliska to zapraszam was serdecznie na te dwa filmy. Koniecznie dajcie znać w komentarzach jaki zapach suchego szamponu Batiste jest waszym ulubionym.

Pozdrawiam serdecznie.
Marta




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką