czwartek, 27 lutego 2014

Kto lubi dostawać prezenty? Ja właśnie taki mam dla was


Dzisiaj i jutro macie ostatnią szansę na zgłoszenie się do wiosennego rozdania na moim kanale! Tym razem przygotowałam dla was coś extra.


Idzie wiosna, jest coraz cieplej, wszystko powoli budzi się do życia a ja jestem jakby trochę odmieniona, inna, bardziej energiczna. Chcę mi się wstać z łóżka, nagrać coś dla was, wrzucić nowego posta. Nie żeby wcześniej mi się nie chciało, ale teraz przychodzi mi to z większą łatwością i jeszcze szerszym uśmiechem na twarzy.

Dlatego serdecznie was zapraszam do wzięcia udziału z rozdaniu!
p.s szczegóły zabawy w filmie:)

Zapowiadam także, że w najbliższym czasie będzie takich zabaw dużo więcej bo chcę wam właśnie w taki sposób podziękować za to, że jesteście ze mną!!!

Pozdrawiam
Marta


Dziękuję wszystkim za udział:)
Nagradzam:
1. Pink Lipstick,
2. Izabela Mormyszka,
3. Marta Gajowa.
Dziewczyny proszę o kontakt mailowy:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką