sobota, 8 lutego 2014

Ktoś chce o mnie napisać? A pisz Pan!

WYWIAD DLA POZYTYWNEJ PSZCZYNY
Długo mnie nie było....Bo ciągle jak nie kaszel to katar i tak w kółko! Już mnie to męczy i mam nadzieję, że lada dzień się skończy! Chciałabym wrócić ponownie do systematycznego nagrywania bo już się za wami stęskniłam. Stwierdzam, że nagrywanie mocno uzależnia, ale jest to przynajmniej dobry nałóg.


W tym czasie jak mnie nie było to dużo się wydarzyło...Jestem chora więc każdy pomyśli, że powinnam leżeć w łóżku i odpoczywać..ale ileż można, jak co chwilę gdzieś mnie ciągnie i trzeba coś robić bo inaczej człowiek by oszalał:)))


Dlatego też w trakcie mojej choroby, wiecznego przechodzenia od kataru do kaszlu dużo się działo. A mianowicie....

W moim mieście (Pszczyna) powstał nowy portal internetowy, Pozytywna Pszczyna. Ale nie będę tutaj pisała o portalu tylko o tym co tam możecie przeczytać. Od wczoraj na stronie głównej "wisi" moje zdjęcię. Gdy klikniecie w link to będziecie mieli możliwość przeczytania krótkiego wywiadu ze mną na temat vloga i mojego autorskiego projektu "Fajna Pszczyna". Jest to dla mnie kolejne nowe doświadczenie bo nie miałam jeszcze okazji opowiadać o moim hobby bardziej "publicznie":) Mam nadzieję, że ten krótki felieton przypadnie wam do gustu i dacie mi znać co myślicie i jak wypadłam.


Kolejne nowości to zbliżający się odcinek cyklu "Fajna Pszczyna". Niestety nie jest jeszcze zmontowany ale już za jakiś czas powinien być dostępny na kanale. Musicie się uzbroić w cierpliwość bo chcę go mocno "dopieścić":D Dla mocno ciekawskich, możecie szukać podpowiedzi w postaci zdjęcia na facebooku!

Kosmetycznie jakoś dużo się nie działo. W końcu skusiłam się na czarny lakier od Essie (88 licorice) oczywiście i pokochałam mgiełkę do ciała z Bath and Body Works( twilight woods).



I już na sam koniec, dwie książki, o których więcej opowiem wam w ulubieńcach stycznia. Dodam tylko tyle, że są mocno wciągające i motywujące! Warto po nie sięgnąć:)



"Prezent" Spencer Johnson i "Biznes ci ucieka" Marcin Osman.

W takim razie do zobaczenia już w przyszłym tygodniu na kanale na youtube.



Zapraszam na Ulubieńców!


Pozdrawiam
Marta





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką