poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Książka godna polecenia. "Blask trawy pampasowej" Karolina Janowska


Hej Moi Drodzy! Przyszła pora na kolejną recenzję książki. Wiem, że czytanie jakoś ostatnio u mnie kuleje ale postaram się to jak najszybciej nadrobić. Mam nadzieję, i z drugiej strony bardzo bym chciała, żeby recenzje na moim kanale pojawiały się częściej i bardziej systematycznie ale muszę przyznać, że często zdarza mi się zasypiać z książką w łóżku.




Nie dlatego, że książka jest nudna, ale dlatego, że po całym dniu jestem mega padnięta i oczy same mi się zamykają. Z resztą kiedyś potrafiłam przeczytać 50 stron od strzału a teraz w ledwością daję radę tylko 20. Chyba muszę znowu powrócić do noszenia moich okularów, które mam właśnie do czytania i pracy przy komputerze. 

Ale wracając do książki...
Blask trawy pampasowej autorki Karoliny Janowskiej. Książkę przeczytałam już jakiś czas temu, ale byłam chora i nie mogłam dla was nic nagrać. Jeśli macie ochotę dowiedzieć się czegoś więcej o związkach międzyludzkich, o miłości, przyjaźni, zdradzie, skokach w bok to koniecznie musicie sięgnąć po tę książkę. Z resztą nie będę dłużej "gadać" tylko zapraszam was na mój film :)

Pozdrawiam
Marta



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką