niedziela, 6 kwietnia 2014

Co można znaleźć w Secondhandzie? Same perełki


Hej Kochani! Jakiś czas temu postanowiłam kolejny raz odwiedzić secondhand w moim mieście i przekonać się czy była już tam wiosenna dostawa. Sama zastanawiałam się nad uzupełnieniem mojej garderoby na wiosnę więc było mi to całkiem po drodze.

Jak weszłam to nie chciało mi się wychodzić bo zakochałam się w wiosennych kolorach, wzorach i ubraniach. Uwielbiam ten secondhand za to, że można tutaj znaleźć cudowne rzeczy i pojedyncze sztuki. Wybrałam dwie sukienki, koszulkę, krótkie spodenki i sweter.W najbliższym czasie chcę także zapolować na spodnie, koszulę i torebkę. Do Szaffy warto wybrać się we wtorek. Poniedziałek to dzień dostawy i zawsze są tłumy. W piątek jest już za późno na wybór ciekawych modeli. Wszystko rozchodzi się bardzo szybko więc nie warto przekładać decyzji zakupu na kolejny dzień. Jeśli macie ochotę zobaczyć jak wygląda Szaffa od środka i czy faktycznie warto się tam wybrać to zapraszam was na film.

Pozdrawiam
Marta




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką