sobota, 3 maja 2014

Nudy na pudy. "Człowiek, który stworzył Zarę" Covadonga O'Shea


Hej Moi Drodzy! Nawet nie wiecie jak długo chodziłam za tą książką. Jak długo zastanawiałam się czy faktycznie ją przeczytać. Kilka razy podchodziłam do zakupu i gdy w końcu chciałam ją mieć to jej nie było :( Chyba to był znak, żeby faktycznie jej nie czytać.....A dlaczego? Przeczytajcie sami !!!

"Człowiek, który stworzył Zarę" autorki Covadonga O'Shea. Książka ma 186 stron i została podzielona na 12 rozdziałów.
Książka opowiada historię Amancia Ortegi, osoby, która o grupie Inditex i Zarze wie wszystko. Amancio pochodzi z biednej rodziny, nigdy się im nie "przelewało", nie ma także wykształcenia. Jednak to nie przeszkodziło mu w stworzeniu czegoś wyjątkowego, idealnego i światowego. Autorka miała możliwość kilkakrotnie rozmawiać z twórcą Inditexu, udało jej się także poznać opinie innych osób tworzących grupę. Powtarzała także, że chce być w książce obiektywna. Sam Amancio polecił jej rozmowę z współpracownikami, tak aby poznać ich zdanie na temat pracy w Inditexie i Zarze oczywiście. 
Niestety wspomnianego wcześniej obiektywizmu tutaj niestety zabrakło:( Wszystko jest piękne, cudowne i bardzo przesłodzone. Nikt nie narzeka, nikt się nie żali i wszystko jest różowe. Każdy z uśmiechem na twarzy idzie do pracy i poświęca się jej maksymalnie. A gdzie jakieś przekręty, niedoróbki, komplikacje i godziny ślęczenia nad projektami? Jestem trochę zawiedziona bo liczyłam na coś więcej. Książka nie porywa, nie wbija w fotel, nie jest interesująca. Jest nudna !!! 
Jeśli interesujecie się modą, chcecie poznać osoby, które tworzą Inditex oraz dowiedzieć się jak wygląda historia człowieka sukcesu to przeczytajcie, jednak ostrzegam, że książka może was niestety znudzić.
A jeśli jeszcze się zastanawiacie czy sięgnąć po nią czy nie to może mój film wam pomoże?

Dajcie znać co sądzicie o książce i o Zarze oczywiście!

Pozdrawiam
Marta


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką