wtorek, 20 maja 2014

Baby się spotkały :)


Hej Moi Drodzy!!! Dzisiaj mam dla was w końcu upragniony vlog w którym pokaże wam dzień ze mną. Był to bardzo wyjątkowy dla mnie dzień ponieważ udało mi się spotkać z fantastyczną osobą. Z Anią poznałyśmy się na już jakiś czas temu na Blosilesi. 
Pewnie macie tak, że gdy widzicie kogoś po raz pierwszy to od razu wiecie czy będziecie z tą osobą nadawać na tych samych falach. Tam samo było w naszym przypadku. Gdy tylko z Anią zamieniłyśmy pierwsze słowa to w jednej chwili wiedziałam, że jest to równa babka i że będziemy się kumplować bliżej.
Na spotkanie umówiłyśmy się już jakiś czas temu. Początkowo w planach była także wycieczka do Parku Chorzowskiego ale niestety pogoda spłatała nam figla i musiałyśmy poprzestać na spędzeniu czasu w domu.

Przy okazji z samego rana udało mi się jeszcze zaliczyć kfc w Galerii Katowickiej i kupić kilka drobiazgów. Gdy Ania się pojawiła to postanowiłyśmy pojechać do niej i zacząć nasz wspólny dzień.
Jak to baby, oczywiście nie obyło się bez ploteczek i pogaduszek. Była kawa, ciastko, koktajl bananowy na ciepło i zupa ogórkowa. Udało nam się także nagrać kilka filmów. Jeden już możecie zobaczyć na kanale Ani a pozostałe pojawią się u mnie w niedalekim czasie. 

Aniu dziękuję za wspaniały dzień i widzimy się już za 2 tygodnie.

Jeśli macie ochotę zobaczyć jak wyglądał mój dzień z towarzystwie Ani to zapraszam na film.

Pozdrawiam
Marta





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką