piątek, 23 maja 2014

Żegnajcie odrosty


Hej Kochani! W końcu przyszedł czas na pozbycie się odrostów. Przy włosach blond, odrost jest bardzo widoczny. Przez ostatni czas miałam ciemne włosy więc odrost był prawie niewidoczny. Gdy jednak zdecydowałam się na radykalne i wyraźne rozjaśnienie włosów to przy okazji dostałam w prezencie ciemny odrost. Dlatego przyszedł czas aby odwiedzić fryzjera..:)

Zastanawiałam się czy dalej ciągnąć ten piękny blond do którego już się przyzwyczaiłam i który pokochałam czy może wrócić do ciemnych włosów i nie martwić się tak szybko odrostem.
Druga kwestia to czy obcinać włosy i w dalszym ciągu nosić krótką fryzurkę z ciężką grzywką zaczesywaną na bok czy może zacząć zapuszczać? Przyznaję, że brakuje mi trochę możliwości upięcia włosów w kucyk i zrobienia dłuższych loczków.
Postanowiłam...zmieniamy kolor (na blond ale o złotym odcieniu) lekko podcinamy tył a raczej tylko wyrównujemy i zapuszczamy :):)

Pierwszy efekt możecie już zobaczyć na filmie a kolejny w następnych filmach na moim kanale. Sama jestem ciekawa czy uda mi się zapuszczać włosy czy przy następnej wizycie znowu zaszaleję :D 

Pozdrawiam was serdecznie i zapraszam na film!
Marta 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką