wtorek, 29 lipca 2014

Ulubieńcy Lipca 2014 z Bogusią


Hej Kochani! Miesiąc już się prawie kończy więc tradycyjnie czas na ulubieńców. Ten film jest dla mnie bardzo wyjątkowy bo i wyjątkowy jest gość w moim filmie. 

Nigdy nie podejrzewałam, że uda mi się spotkać i poznać Bogusię z kanału Anioł na Resorach. Jak tylko Bogusia udostępniła film na swoim kanale, że będzie w Katowicach i chciałaby się spotkać z widzami to pomyślałam, że muszę tam się pojawić. Może to być jedyna okazja, żeby poznać kobietę z ogromną pasją i wielkim poczuciem humoru.
Oprócz spotkania, pogaduch i wspólnych zdjęć udało nam się nagrać także dwa wspólne filmy! Pierwszy film to Ulubieńcy Lipca, który pojawia się na moim kanale a drugi będzie u Bogusi. Jeszcze nie zdradzę wam co to będzie ale myślę, że lada dzień się dowiecie.


Produkty o których mówię w filmie:

1. Essie, lakier do paznokci, 88 licorice.
Mam wiele lakierów od Essie ale ten trzyma się wyjątkowo. Paznokcie u stóp wyglądają w nim dobrze prawie 3 tygodnie. Na dłoniach trzyma się tydzień. Zdecydowanie mój ulubieniec wakacji !!! 

2. Lumene, color correcting cream with arctic lingonberry, krem CC 6 w 1. Mój kolor to średni. Jest idealny na wiosnę i lato. Śmiało może zastąpić podkłady. Muszę przyznać, że jestem w nim zakochana. Niestety powoli mi się kończy i będę musiała pomyśleć o kolejnym opakowaniu.

3. Sleek, Face Form Contouring and Blush Palette, paleta do konturowania, kolor light 373. Czy to możliwe, żeby była to moja pierwsza paletka ze Sleeka? Dlaczego ja jej wcześniej nie odkryłam!!! Bronzer przepięknie się rozprowadza i nie robi u mnie plam. Róż mógłby być trochę bardziej napigmentowany ale nie przeszkadza mi to, wystarczy, że nałożę go odrobinę więcej. I na sam koniec rozświetlacz, który pięknie mieni się w słońcu. Po tej palecie Sleeka mam ochotę na więcej :)

4. Eveline, termoaktywne serum wyszczuplające z olejkiem arganowym. Ten kosmetyk zawładnął moim sercem i ciałem. Jest idealnym uzupełnieniem diety i ćwiczeń w dążeniu do pięknej sylwetki. Polecam każdemu, kto lubi produkty rozgrzewające.

5. Avon, Citrus Burst Awekening, Mgiełka nawilżająca w sprayu. Ten produkt, łagodzi moje podrażnione plecy. Pięknie pachnie i ładnie się rozprowadza. Jestem w stanie sama sobie spryskać i nasmarować plecy.

Jeśli w tym miesiącu polubiliście coś bardzo mocno i chcielibyście się ze mną tym podzielić to śmiało piszcie. Chętnie poznam wasze typy kosmetyczne! A teraz czas na film!
Miłego oglądania:)
Pozdrawiam
Marta



2 komentarze:

  1. Dziękujemy Aniu;);) chiciaż straszny upał nas dopadł i musiałyśmy robić poprawki;)

    OdpowiedzUsuń

Kobieta z Książką