niedziela, 3 sierpnia 2014

Boisz się latać? Nie taki diabeł straszny...


Hej Kochani!!! Dzisiaj niedziela i pogoda bardzo deszczowa. Od samego rana raz grzeje a raz pada. W tej właśnie chwili kiedy zabieram się za pisanie posta akurat deszczyk wesoło uderza w parapet. Ale do rzeczy..o czym to dzisiaj? Aaaa dzisiaj o lataniu. Więc zapnijcie pasy i nie rozpinajcie się do momentu aż wylądujemy. Trzy, dwa, jeden lecimy do Katowic Pyrzowic.

Dokładnie w zeszłą sobotę 26 lipca 2014 śląscy blogerzy spotkali się na lotnisku w Katowicach Pyrzowicach, żeby poznać jego zakamarki i wejść tam gdzie nie każdy ma możliwość i okazję zajrzeć. Wszystko dzięki i za sprawą Blosilesia, czyli organizacji, która zrzesza śląskich blogerów. Muszę przyznać, że z każdym spotkaniem jestem coraz bardziej zadowolona, że mam możliwość należeć do tej śląskiej rodziny. Wszystko co wychodzi spod rąk Blosilesia jest zawsze perfekcyjnie przygotowane i zapięte na ostatni guzik. Tym razem Blo znowu zaskakuje...i to jeszcze jak! :)

Gdy na Fanpagu Blosilesi pojawia się wpis, że już za jakiś czas będzie organizowane kolejne spotkanie  to nie mogę się doczekać co znowu mnie zaskoczy. Na zdjęciu zapowiadającego posta widzę samolot i hasło, że wspólnie z KTW Airport poznamy zakamarki lotniska, a niżej, że ilość miejsc ograniczona i, że trzeba wypełnić formularz..."dlaczego to ty masz wybrać się z nami na wycieczkę?" 
No ładnie myślę, pewnie mi się nie uda, ale spróbować można. Po kilku minutach wysłałam odpowiedź i czekałam cały tydzień na wyniki!

Nie mogłam uwierzyć, gdy dostałam maila, że udało się i, że mogę zabrać moich bliskich! Jupiiii córcia i mąż się ucieszą :D:D:D Już dawno chciałam im pokazać jak wygląda to całe moje blogo/vlogowanie!

No i nastąpił ten wyczekiwany dzień! Sobota 26 lipca 2014. Wszyscy spotkaliśmy się na lotnisku. Wyglądaliśmy jak grupa Japończyków zwiedzających lotnisko, każdy z aparatem i ja oczywiście z kamerą:):) 

Profesjonalnie oprowadzał nas Piotr Adamczyk, który prowadzi bloga lotniska. Wszyscy z zaciekawieniem słuchali Piotra, który sprawił, że wycieczka przebiegała sprawnie i nikt nie miał szansy na nudę. Nawet najmłodsi:):)

Jestem bardzo zadowolona, że udało mi się uczestniczyć w tym kolejnym spotkaniu śląskich blogerów i oczywiście mam ochotę na więcej. Mam nadzieje, że następnym razem będzie równie ciekawie i interesująco.

A teraz czas na kilka moich prywatnych fotek i film!
p.s nie zapomnijcie o polajkowaniu filmu i zasubskrybowaniu kanału:)
Buziaczki :*
Marta


 Śląscy blogerzy w komplecie :):)
zdjęcie dzięki Blosilesia















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką