czwartek, 17 lipca 2014

Gdzie ta organizacja? Vlog z Warszawy i Babski Youtube


Hej Moi Drodzy! W końcu udało mi się zmontować dla was film z mojego wyjazdu do Warszawy i spotkania z innymi dziewczynami na BabskimYoutube. Składam reklamacje bo pogoda nam nie dopisała i przez to były małe utrudnienia i komplikacje. Jednak koniec końców wycieczka się nam udała. Ciekawi jak było? 

Muszę przyznać, że liczyłam na piękną pogodę. Nie chciałam, żeby był mega upał bo co to za przyjemność spacerować gdy żar się leje z nieba...mogło być chłodno ale bez deszczu....ale dobra zacznijmy od samego początku.
Początek tej przygody był już jakiś miesiąc temu gdy dowiedziałam się o spotkaniu, oczywiście przez fejsa. Myślę, myślę i w końcu wymyśliłam, że pojadę razem z Anią (tutaj link do Anki)! Piszę do Ani...wiesz, w lipcu będzie spotkanie BabskiegoYoutuba czyli vlogerek i widzek, może się wybierzemy? Ania się zgodziła i tak też zaczęłyśmy planowanie. Oczywiście ja chciałam jechać pociągiem a Ania jako bardziej doświadczona podróżniczka do Warszawy, która zdecydowanie częściej tam przebywa, zaproponowała mi PolskiBus. Muszę przyznać, że miałam pewne obawy bo cierpię na chorobę lokomocyjną i długie podróże autokarem niestety nie wpływają na mnie dobrze. Ale dałam się namówić. I tak oto budząc się o 4:30 w sobotę 12 lipca 2014, wyruszyłam do Katowic, skąd o 7:10 odjeżdżał nasz autobus. Muszę przyznać, że podróż minęła bez większych komplikacji. Na miejscu byłyśmy jakoś po 11:00 i niestety po wyjściu z autobusu musiałyśmy wyciągnąć parasole. Obładowane jak wielbłądy pomknęłyśmy na warszawskie metro i zrobiłyśmy nalot na Złote Tarasy. Kierunek Bath and Body Work w pierwszej kolejności. Udało nam się załapać na promocję 2 za 3. Oczywiście mgiełka Twilight Woods musiała wrócić ze mną do domu. Przy okazji byłyśmy w kilku innych sklepach oraz w KFC. 
Przed godziną 16:00 poprawiłyśmy makeupy, które niestety wymagały odświeżenia i z humorem na ustach obrałyśmy kierunek Most Poniatowskiego. Po wyjściu z autobusu musiałyśmy przejść cały most..przy okazji została ochlapana przez przejeżdżający samochód. Mam nadzieję, że to było na szczęście. 
W końcu dotarłyśmy do Kawiarni Plażowa..:) Co się działo dalej to zobaczcie na filmie! Do domu dotarłam po godzinie 1:00 oczywiście już w niedzielę! 
Dziękuję bardzo wszystkim, których udało mi się poznać:* Dziewczyny następnym razem widzimy się na dłużej!
p.s jeśli widzisz się na filmie to napisz jak ci się podobało na babskim youtubie:)
p.s.s zdjęcia dzięki uprzejmości Ani i Pauliny!

Pozdrawiam
Marta


Dotarłyśmy! Przed nami na stoliku przepyszna Beza Malinowa!


Dziewczyny dzięki, że byłyście! 


Trochę poruszone ale ważne, że jest uśmiech! 


Żegnamy deszczową Warszawę! Kolejnym razem prosimy o słońce.


Wycieczka się udała! 
Do zobaczenia następnym razem:)





2 komentarze:

  1. Witam :) ja również jestem z okolic Katowic. Super filmik i zostaję u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Cieszę się bardzo, że spodobało ci się u mnie:) Zapraszam częściej:)

    OdpowiedzUsuń

Kobieta z Książką