wtorek, 15 lipca 2014

Makijaż Paletką Sleek


Hej Kochani! Dzisiaj mam dla was kolejny film, który został nagrany na moim krótkim urlopie w Zakopanem. Nie muszę mówić, że ja stawiam na delikatne makijażem, z mocnym podkreśleniem ust! Dlatego taki makijaż dla was przygotowałam. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie zrobiła go zupełnie inaczej:) Jeśli chcecie zobaczyć jak to zapraszam dalej!

Myślę, że każda z was jest w stanie wykonać coś podobnego na swojej twarzy. Potrzebujecie tylko kilku kosmetyków. Ja od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką paletki do konturowania twarzy ze Sleeka. W tym makijażu to właśnie ją chciałabym wam pokazać. Jest to moja pierwsza paletka i póki co sprawdza się super! Bronzer bardzo ładnie wygląda i jego kolor jest intensywny, róż jest trochę za słabo napigmentowany, ale można sobie w tym poradzić. Przepiękny "błysk" daje rozświetlacz. Z resztą co ja tu będę gadać, zapraszam was na film!
Pozdrawiam
Marta

p.s kto ma paletkę Sleeka (jakąkolwiek) proszony jest o zostawienie komentarza i podzielenie się swoimi doświadczeniami, ponieważ sama czaję się na paletkę cienie, ale nie wiem jeszcze jaką wybrać. Mam nadzieję, że wy pomożecie mi wybrać! Napiszcie także gdzie zaopatrujecie się w Sleeka:)



Do makijażu użyłam:
1. Korektor, Eveline,
2. Krem CC, Lumene, medium.
3. Mineralny puder bambusowy, High Definition Powder, Hean, 500 Translucent.
4. Paleta do konturowania, Sleek Make up Face Form, 373 Light.
5. Cień do powiek, Inglot, 390 Matte.
6. Serum do rzęs 5 w 1 z olejkiem arganowym, Eveline.
7. Tusz do rzęs, Maybelline, The Colossal Vloum Express, 100% Black.
8. Zestaw do podkreślania brwii, Essence.
9. Konturówka do ust, Pierre Rene, Lip Matic 03.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką