czwartek, 13 listopada 2014

Kocham czytać w łóżku!


W łóżku. Przy stole. Podczas gotowania obiadu. Mogłabym wszędzie. Jednak mam kilka sprawdzonych miejsc. Muszę mieć spokój i ciszę. Najmniejszy szelest, ruch mnie rozprasza. A kto mówi o oglądaniu telewizji w trakcie...


Zdarzało mi się, że rozpoczynałam kilka książek w jednym czasie. Niestety nie wychodziło mi to na dobre. Teraz wiem, że wolę sięgnąć po jedną dobrą książkę i przeczytać ją od deski do deski. Gdy jedna zaliczona, kolejna idzie w ruch. 

Oto jeden z moich czytelniczych nawyków. Jest ich znacznie więcej. Opowiadam o nich w filmie. Jeśli i wy macie jakieś nawyki to piszcie. Z chęcią poczytam! Dla ułatwienia zostawiam wam pytania poniżej! 

1. Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?

2. Czy w trakcie czytania używasz zakładki czy przypadkowych świstków papieru?

3. Czy możesz po prostu skończyć czytać książkę? Czy musisz dojść do końca rozdziału. okrągłej liczby stron?

4. Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania książki?

5. Czy jesteś wielozadaniowa/y? Potrafisz słuchać muzyki lub oglądać film w trakcie czytania?

6. Czy czytasz jedną książkę czy klika naraz?

7. Czy czytasz w domu czy gdziekolwiek?

8. Czytasz na głos czy w myślach?

9. Czy czytasz naprzód, poznając zakończenie? Pomijasz fragmenty książki?

10. Czy zaginasz grzbiet książki?


kobieta z książką poleca:


6 komentarzy:

  1. Dzięki Ewelinie znalazłam Twoj kanal na YT, ale zasmucilo mnie że nic dawno nie nagralas. Mamy obie te same pasje:książki i kosmetyki; -) Jesteśmy mamami córeczek i cieszę sie że trafiłam do Ciebie, bo szukam w internecie ludzi o podobnych zainteresowaniach do moich. Pozdrawiam; -*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie super, że mnie odnalazłaś! Mam nadzieję, że to co robię spodoba ci się i będziesz do mnie zaglądać czy to na youtube czy na blogu:) jeśli masz ochotę odpowiedzieć na pytania z tagu to bardzo chętnie poczytam! Pozdrawiam Marta

      Usuń
  2. Ja również lubię czytać. Ale teraz wybieram książki które mają większą czcionkę i nie mogą być grube bo są ciężkie. Czytam w pociągu bo dojeżdżam do pracy i jak mam miejsce do siedzenia bo niezbyt komfortowo czyta się stojąc. Książki bardzo szanuję do każdej mam inną zakładkę i nawet jak komuś pożyczam to razem z zakładką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że znajdujesz jeszcze czas na czytanie w drodze do pracy! Co ostatnio przeczytałaś?

      Usuń
  3. http://czytac-to-zyc-podwojnie.blogspot.com/2014/11/ksiazkowe-nawyki-tag.html
    Obiecałam dać link :) Troszeczkę z opóźnieniem, ale jak to mawia moja mama "skleroza nie boli" :)

    OdpowiedzUsuń

Kobieta z Książką