wtorek, 22 października 2013

Co jedna to lepsza. Atak na Daisy's Ladies


Cześć Kochani! Wczoraj miałam mega pozytywny wieczór bo spędziłam go w towarzystwie 10 kobiet. Niestety nie plotkowałyśmy a nagrywałyśmy nowy materiał do cyklu Fajna Pszczyna. Tym razem spotkałam się z damskim zespołem Daisy's Ladies.


Miałam także możliwość podglądania jak wygląda próba zespołu. Następnie poprosiłam dziewczyny, żeby porozmawiały ze mną przed kamerą. Udało nam się nagrać kawał materiału!!! Już dzisiaj zabieram się za montaż, żebyście mogli jak najszybciej zobaczyć nasze dzieło.

Poniżej zamieszczam wam kilka zdjęć z wczorajszego dnia i krótki urywek próby dziewczyn.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na materiał za jakiś czas.
Marta


 PATRYCJA


NATALIA


NATALIA


PANI BASIA


ASIA, MARTYNA, KASIA, EDYTA, NATALIA (od lewej)
MARTA, NATALIA, PATRYCJA (od lewej).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką