niedziela, 20 października 2013

Moje drugie dziecko. Cykl Fajna Pszczyna


Pytacie mnie czy na moim kanale będą teraz tylko filmy o Pszczynie? Odpowiadam, że NIE! Mój kanał jest lifestylowy i taki pozostanie. Filmy z cyklu "Fajna Pszczyna" będą ukazywały się na nim w miarę regularnie (bardzo bym chciała, żeby tak było) bo w moim mieście jest jeszcze dużo do pokazania. 

Jest niedziela! Praktycznie przed godziną wróciliśmy z ciepłego, jesiennego spaceru po pszczyńskim parku. Należę do osób, które zdecydowanie preferują wiosnę i lato ale jak dla mnie taka jesień jest piękna. Słońce świeciło, większość liści zdążyła już spaść z drzew, dzieci biegały i śmiały się. Spacerowaliśmy rodzinnie prawie przez 1,5 godziny, robiliśmy zdjęcia (jeśli się dało) i brodziliśmy w suchych liściach.

Rozmawialiśmy przy tym także o moim autorskim projekcie "Fajna Pszczyna". Zapytałam bliskich mi osób, jaki film chcieliby jeszcze zobaczyć w tym cyklu. Odpowiedź padła praktycznie od razu. Pokaż miejsce gdzie można wybrać się z dziećmi. Czasami jest tak, że oprócz parku nie ma gdzie wyjść. Po kilku wizytach w parku dzieciaki zaczynają narzekać, znowu do parku, nie chcemy znowu do parku :D  To tak samo jak z parami młodymi, które nie mieszkają w Pszczynie a przyjeżdzają na sesję zdjęciową do Pszczyny i fotografują się przy Zamku, na rynku czy w parku. "Cudze chwalicie, swego nie znacie", też tak macie?

Dlatego już za jakiś czas na kanale a dokładniej w cyklu "Fajna Pszczyna" pokażę wam miejsce przeznaczone dla kobiet, dla pań w ciąży a także dla dzieci. Mam nadzieję, że taki odcinek się wam spodoba. 

A teraz zachęcam was do przeczytania moich refleksji na temat całego projektu i jak to się stało, że powstał...:) Czyli taki monologiczny wywiad! (jest w ogóle coś takiego?) Chyba jest! W takim razie zapraszam:)

Cykl "Fajna Pszczyna" nie był planowany! Zrodził się spontanicznie. Dokładnie wtedy gdy postanowiłam wybrać się do fryzjera i coś zmienić. W dniu, w którym poszłam się zapytać o wolny termin nawet nie myślałam o projekcie. Jak mogłam o nim myśleć skoro go nie było :D Jednak jak już byłam w okolicach rynku to pomyślałam, a może by nagrać moją wizytę w salonie?! Zapytam czy się zgodzą! Jak Nie to Nie:) a jak się zgodzą to może się spodoba widzom:)

No pewnie, że się nie zgodzili....na początku tylko! Trochę się nachodziłam za tym, żeby jednak odpowiedź mnie satysfakcjonowała. Kilka maili wyjaśniających czym jest w ogóle blog/vlog/kanał na youtubie, po co ja to robię, co mi to da itd.....:) No i udało się a potem poszło już z górki! Podczas mojej metamorfoz nagraliśmy spory kawałek materiału, który później musiałam zmontować, poprzycinać, dopasować tak, żeby wszystko miało ręcę i nogi. Podczas montowania, szukania muzyki, tworzenia miniatury pomyślałam, że jak film się wam spodoba to pokażę wam inne miejsca w Pszczynie. No i spodobało się. Bardzo się ucieszyłam gdy widziałm, że film przypadł wam do gustu:) Miałam jeszcze spory materiał nagrany w Trendy więc postanowiłam zmontować kolejny film. Muszę przyznać, że tylko filmy z cyklu "Fajna Pszczyna" obrabiam, montuję, szukam muzyki. Pozostałe filmy na moim kanale są nagrywane od odstrzału i wrzucane, bez montażu, bez korekty. Ale "Fajna Pszczyna" to coś innego...to trochę jak moje drugie dziecko. Chcę, żeby cały projekt i wszystkie filmy w nim były dopieszczone, dopracowane na 100%. Przy każdym kolejnym odcinku poznaję nowe miejsca, nowych ludzi, zawieram znajomości. Z każdym materiałem jestem także bardziej odważna i pewna siebie. Bo łatwo jest nagrać film siedząc w domu na kanapie, gdy nikt na mnie nie patrzy. A schody zaczynaja się gdy wychodzę z kamerą na ulicę. Ludzie zatrzymują się, pytają co się dzieję, czy to może telewizja? Gdzie ten materiał będzie pokazany...To miłe!!! :) Pewnie wy też tak macie.

Fajna Pszczyna ma na celu pokazanie wszystkim (nie tylko mieszkańcom) Pszczyny, że blogerki/vlogerki lifestylowe potrafią zrobić coś więcej niż tylko opowiadać o kosmetykach, że w nas także drzemie potencjał:):)

Serdecznie zapraszam was do proponowania mi miejsc, które mogłabym wam pokazać w tym cyklu. Jeśli jesteście z Pszczyny to napiszcie jakie miejsca polecacie! Jeśli nie znacie Pszczyny to dajcie znać, gdzie wy lubicie chodzić w waszych miastach, a ja może znajdę w Pszczynie coś podobnego:)

Wrzucam wam także wszystkie filmy, które już pojawiły się w cyklu.

Pozdrawiam
Marta

KOBIETOWO - SZKOŁA RODZENIA



SZALONE DZIEWCZYNY Z DAISY'S LADIES



MARCIN STASZEK GOŚCIEM CYKLU FAJNA PSZCZYNA


JESIENNE STYLIZACJE W STREFFIE



WYSOKIE KONSTRUKCJE W SALONIE TRENDY



LETNIE UPIĘCIA Z SALONEM TRENDY



STYLIZACJE W BUTIKU SZAFFA



ROMANTYCZNE LOKI I MAKIJAŻ W SALONIE TRENDY 


METAMORFOZA W SALONIE TRENDY









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką