poniedziałek, 14 października 2013

Masz już przygotowaną szafę na jesień? Sprawdź co warto kupić


Cześć Kochani! Już jakiś czas temu na moim youtubowym kanale ukazał się kolejny odcinek cyklu " Fajna Pszczyna". Tym razem zaglądałam do sklepu odzieżowego Streffa i sprawdzałam co ten sklep przygotował dla nas kobiet na jesień i zimę 2013/2014.



Streffa działa na polskim rynku bardzo krótko ale jest bardzo lubiana i popularna. Ja bardzo często tam zaglądam, dlatego zdecydowałam się wam pokazać właśnie to miejsce. Streffę pamiętam jak jeszcze była sklepem "Ryłko". Już wtedy zakochałam się w ubraniach, które tam można było dostać. 

Poniżej zamieszczam wam kilka fotek, które zarejestrowała moja kamera podczas nagrania. Mam nadzieję, że przybliżą wam klimat tego miejsca.

Zapraszam was na film i oczywiście do zajrzenia do Streffy. Pamiętajcie, że Streffa znajduje się także w innych miastach Polski. 

Pozdrawiam i do zobaczenia w kolejnych odcinkach cyklu "Fajna Pszczyna":)
Marta




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką