niedziela, 6 października 2013

Witajcie w Stolicy.


Cześć Kochani! Długo mnie nie było? Tęskniliście za mną? Jestem zdania, że na dobre rzeczy wartoo czasem dłużej poczekać. Ale nie owijam w bawełnę tylko przychodzę do was z mega pozytywnym postem i zapowiedzią tego co w najbliższym czasie pojawi się na moim kanale. 


Jakiś czas temu zostałam zaproszona na szkolenie dla vlogerek do Warszawy. Organizatorem był mój partner Agora S.A. Nie musiałam się długo zastanawiać, żeby podjąć decyzję. Jadę!!! Aczkolwiek perspektywa wstania z łóżka o 4:00 rano nie napawała mnie optymizmem, ale pomyślałam, że jest to jedna a może nawet jedyna okazja, żeby poznać inne vlogerki, które znam z sieci :)

W trakcie szkolenia poruszałyśmy różne tematy dotyczące naszych kanałów, zostałyśmy obdarowane masą prezentów, widziałyśmy studio telewizyjne od kuchni (także mogłyśmy spróbować tam swoich sił), robiłyśmy zdjęcia, nagrywałyśmy filmy, śmiałyśmy się i gadałyśmy:) Świetnie się bawiłyśmy:) 

Efekt tego będziecie mogli zobaczyć już za jakiś czas na moim kanale, jak tylko zmontuję dla was materiał.

Agora i dziewczyny dzięki za mega pozytywne spotkanie:)

























Pozdrawiam
Marta


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką