środa, 16 października 2013

Chcę się poczuć luksusowo.




Dzisiaj opowiem wam o kolejnej porcji naturalnych kosmetyków od The Secret Soap Store. Miałam nagrać dla was recenzję tych produktów, ale niestety moja twarz nie prezentuje się za dobrze i właśnie nałożyłam na twarz maseczkę z serii Time for Baltic również z The Secret Soap Store. Jest to maseczka, która zawsze ratuje mnie w nagłych sytuacjach ( żeby nie być gołosłowną-w tej chwili zrobię dla was zdjęcie i wrzucę na facebooka) pstryk i już jest zdjęcie! Jak tylko moja buzia odzyska dawny wygląd to będzie także film o tych produktach!!!


Tym razem miałam okazję przetestować Ekskluzywny szampon/żel 2 w 1 dla kobiet oraz Arganowy eliksir do ciała.

Zacznę od kosmetyku, który spodobał mi się trochę mniej.

EKSKLUZYWNY SZAMPON/ŻEL 2 W 1 DLA KOBIET - 200ml/ cena 35 zł.

Ponieważ nie przepadam za kosmetykami 2 w 1, bo moim zdaniem to co jest do wszystkiego jest do niczego, byłam trochę sceptycznie nastawiona. Ale pomyślałam, że kosmetyki The Secret Soap Store reprezentują tak świetną jakość więc muszę dać im szansę.

Produkt został zapakowany w przeźroczystą buteleczkę z różową etykietą. Muszę przyznać, że wygląda jak bardzo ekskluzywne perfumy. Czarny, łatwo otwierający się korek, ułatwia aplikację. Kosmetyk jest przeznaczony do pielęgnacji ciała i włosów. Pod prysznicem sprawdza się genialnie. Ładnie się pieni, jest przy tym bardzo wydajny. Niewielka ilość produktu pozwala umyć całe ciało. Jest to także opinia innych członków mojej rodziny. Gdybym myła tym żelem tylko i wyłącznie ciało to chyba do tej pory stałby w mojej łazience. Kolejny plus to zapach. Zapach, który czujemy na naszym ciele cały dzień. Nie potrzebujemy już stosować innych perfum bo zapach żelu jest tak intensywny i przyjemny. Ten sam zapach unosi się w łazience przez długi czas. Jestem w 100% zadowolona z efektu jaki daje ten żel pod prysznicem.
Tak jak wspominałam wcześniej jest to produkt 2 w 1. Nie przepadam za tego typu kosmetykami ale postanowiłam, że dam mu szansę. Ten ekskluzywny szampon/żel jest w 100& naturalny więc serwuje naszym włosom same dobrocie. Po tego typu szamponach, moje włosy są matowe czego niestety nie lubię. Aczkolwiek po wysuszeniu, bez odżywki prezentowały się bardzo dobrze. Jestem przekonana, że jest to zasługa wszystkich dobrych składników, które zostały zapakowane do tego produktu. Jeśli jesteście fankami produktów naturalnych i chcecie od czasu do czasu zaserwować swoim włosom przypływ dobrych, odżywiających składników to sięgnijcie po ten produkt. Jeśli jednak nie lubicie gdy już po prysznicem wasze włosy zaczynają być matowe to spróbujecie sięgnąć po ten kosmetyk od czasu do czasu, na zmianę z innymi szamponami:) (tak jak ja)!!! Na sam koniec dodam jeszcze, że ekskluzywny zapach, który otacza nasze ciało, robi to samo na naszych włosach. Po umyciu włosów tym szamponem, mogłabym je wąchać cały dzień!

Podsumowanie:
Bardzo fajny produkt, którzy świetnie sprawdzi się pod prysznicem. Ładnie nawilży ciało, przyjemnie się aplikuje, zapach utrzymuje się cały dzień na ciele. Dzięki bogactwu naturalnych składników łagodnie myje i pielęgnuje włosy, otulając je przy tym ekskluzywnym zapachem. Produkt 2 w 1 sprawdzi się podczas podróży. 
Jestem w 100% zadowolona z żelu pod prysznic, jednak co do szamponu to nie do końca mi odpowiada. Jednak chętnie mogłabym go włączyć do mojej pielęgnacji włosów od czasu do czasu, żeby zafundować im dużą dawkę składników odżywczych, nawilżających i myjących. 
Super produkt na prezent :)


ARGANOWY ELIKSIR DO CIAŁA - 250 ml/ cena 65 zł.

Arganowy eliksir do ciała to produkt, który chciałam przetestować od momentu gdy tylko zobaczyłam go na stronie spakosmetyki.pl Jeszcze zanim go otworzyłam zastanawiałam się jaką będzie miał konsystencję bo nigdy nie miałam do czynienia z tego typu produktami. Kosmetyk jest zapakowany w buteleczkę z pompką więc nie może być za gęsty, bo inaczej nie potrafiłabym do wydostać.
Oj długo czekałam na pierwszą chwilę z tym eliksirem. Okazała się niesamowita, tak samo jak sam produkt. Konsystencja przypomina mi bardzo aksamitną śmietankę, która idealnie rozprowadza się na ciele. Niestety eliksir pozostawia na ciele delikatny film i trzeba trochę poczekać aż kosmetyk się wchłonie. Nie przeszkadza mi to i mogę mu to wybaczyć. Chciałam się przekonać czy eliksir zostawia film na innego rodzaju skórze. Na kilka dni oddałam go mojej mamie. Nasze odczucia co do niego się powielały. Jednak mama nie wspomniała, żeby kosmetyk długo się wchłaniał. Doszłyśmy do wniosku, że skóra mojej mamy jest sucha i eliksir potrzebuje mniej czasu, żeby zacząć działać. Na stronie spakosmetyki.pl znajdziemy informację, że eliksir nawilża i intensywnie odżywia nawet głębokie warstwy skóry. Muszę się zgodzić co do nawilżenia. Nie wiem czy moje głębokie warstwy skóry zostały odżywione ale za to wiem, że pozbyłam się uczucia napięcia skóry, które czasem towarzyszy mi jak zapominam się posmarować balsamem po kąpieli. Zauważyłam także, że moje delikatne niedoskonałości, które mam na ramionach zostały wygładzone i są mniej widoczne. Masło Shea, Olej Avocado, Olej Arganowy gwarantują naszej skórze idealne nawilżenie, miękkość i odżywienie. Muszę przyznać, że jest to bardzo dobry kosmetyk, który chętnie zaprosiłabym na stałe do mojej pielęgnacji. Cena jest wysoka ale od czasu do czasu można sobie pozwolić na odrobinę luksusu dla naszej skóry. Jeśli szukacie produktu, który zapewni wam długotrwałe nawilżenie, zlikwiduje nieprzyjemne uczucie napięcia skóry i dodatkowo roztoczy wokół was niespotykany zapach to jest to produkt dla was. A jak nie dla was to może dla waszych mam lub dla innej bliskiej osoby na prezent.

Podsumowanie:
Genialny produkt! Inny niż wszystkie. Szkoda, że cena trochę odstrasza, ale czy od czasu do czasu nasza skóra nie może pozwolić sobie na pielęgnację z wyższej półki..?:)
Super kosmetyk na prezent :)



Porcja luksusowych kosmetyków dla mojej skóry.


Do paczki zostały dołączone maleńkie mydełka, które zostawiam sobie na podróż.


Szampon/żel pod prysznic. Tylko dla kobiet:)


Arganowy eliksir do ciała. Błagam niech przyjemność z nim trwa jeszcze dłużej:)

Zapraszam was na stronę internetową 




Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mój youtubowy kanał.
http://www.youtube.com/user/1109Mania
Tutaj link do poprzedniej recenzji kosmetyków z serii Time for Baltic.
http://www.youtube.com/watch?v=WPVXneYNJKo

Marta



1 komentarz:

  1. zapraszam do mnie http://testerka-com.blogspot.com/
    bardzo fajnego bloga prowadzisz

    OdpowiedzUsuń

Kobieta z Książką