piątek, 18 października 2013

Ten facet ma głos. Do Voice of Poland z nim


Cześć Kochani! Jest piątek 18.10.2013, godzina 10:30 !!! Właśnie przed chwilą skończyłam montaż filmu, który zostanie opublikowany na youtubie dziś wieczorem. Jestem bardzo ciekawa czy spodoba się wam to co dla was przygotowałam, a dokładniej to co dla was przygotowaliśmy. Mówiąc my, mam na myśli siebie i Marcina Staszka, który był gościem cyklu "Fajna Pszczyna". Pewnie wielu z was, zna Marcina z programu The Voice of Poland. Ale czy wiecie, że Marcin pochodzi z mojego miasta?



Jeśli oglądacie mój youtubowy kanał to zapewne śledzicie także mój autorski projekt "Fajna Pszczyna", w którym pokazuję wam miejsca godne polecenia, odwiedzenia czy zobaczenia w Pszczynie. Postanowiłam, że postaram się także porozmawiać z osobami bardziej popularnymi w Pszczynie. Dlatego spróbowałam skontaktować się z Marcinem. Akurat były wakacje więc mieliśmy możliwość wyboru dogodnego dla nas terminu, pomiędzy napiętym grafikiem Marcina. Wspólnie doszliśmy do wniosku, że fajnie by było coś nagrać! I tak właśnie powstał nasz materiał. 

Mam nadzieję, że ten mini-wywiad spodoba się wam. Proszę was także o wyrozumiałość, bo jest to mój pierwszy tego typu materiał! Muszę się przyznać, że bardzo podobała mi się funkcja "blogerki/dziennikarki" :D Jeśli zobaczę, że ten film cieszy się waszym zainteresowaniem to będę się rozwijać także w tym kierunku!!! Na początek zestaw mikrofonów bezprzewodowych - obowiązkowo !!!

Marcin dzięki za spotkanie! Może w przyszłości coś jeszcze nakręcimy:):)

Poniżej wrzucam wam linki, gdzie możecie zobaczyć Marcina lub się z nim skontaktować:)

Miłego oglądania.
Pozdrawiamy
Marcin i Marta :)














Marcin Staszek w The Voice of Poland:


Marcin Staszek w X-Factor (niestety nie było emisji !!!)




Kontakt z Marcinem możliwy jest poprzez stronę:

http://marcinstaszek.pl/





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką