czwartek, 6 marca 2014

Jak zrobić sexy kok. Fryzura w 2 minuty - krok po kroku


Dzisiaj przygotowałam dla was kolejną szybką, prostą i łatwą w "obsłudze" fryzurę. Muszę przyznać, że ostatnio bardzo spodobało mi się nagrywanie dla was właśnie takich szybkich uczesań. Sama z samego rana mam zawsze za mało czasu więc chcę, żeby takie upięcia zajmowały minimum! Tym razem mam wam do pokazania luźny kok. 

Taka banalna propozycja sprawdzi się u wszystkich dziewczyn. Nie ważne czy masz włosy krótkie, średnie czy długie. Wystarczy kilka sprawnych ruchów i już możemy się cieszyć "bałaganiarskim" koczkiem. Co najważniejsze, fryzura podoba się także panom!!! Wierzcie mi na słowo, bo to sprawdziłam:)

Jak wykonać takiego koka? Zobaczcie w filmie:)

1. Włosy prostujemy.
2. Odświeżamy i dodajemy objętości przy pomocy suchego szamponu Batiste.
3. Robimy wysoki kucyk, jak najwyższy.
4. Kucyk mocno tapirujemy.
5. Utrwalamy lakierem do włosów.
6. Włosy zakręcamy, od prawej do lewej strony.
7. Końcówkę podpinamy spinką.
8. Całość utrwalamy ponownie lakierem.
9. Gotowe!!! Jest czad?:)

Mam nadzieję, że moja kolejna fryzurowa propozycja przypadła wam do gustu!
Pozdrawiam
Marta


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką