piątek, 7 marca 2014

Trzeba zrobić miejsce na nowe kosmetyki. Projekt Denko 2014


Moja torba z pustymi opakowaniami woła o pomoc. Już nawet nie pamiętam jak długo zbierałam te wszystkie zużyte kosmetyki. Czas się ich pozbyć i zrobić miejsce na kolejne.

Jeśli chciałabym wam dzisiaj opowiedzieć o wszystkich kosmetykach, które tam są to chyba trwałoby to wieczność. Dlatego postanowiłam podzielić denko na kilka krótszych filmów. Teraz zapraszam was na pierwszą część. Tym razem opowiem wam trochę o kilka kosmetykach do pielęgnacji włosów. A już w najbliższym czasie kolejne filmy z tej serii.

Kosmetyki o których opowiadam w filmie:

1. Loreal Paris Preference Recital, A3 6.35 Havane, Jasny Bursztyn, cena ok 20zł.
2. Schwarzkopf Professional BC Bonacure Hairtherapy Amino Cell Rebuild, Moisture Kick Shampoo, szampon do włosów normalnych, suchych oraz kręconych, przywraca im stan koniecznego nawilżenia, cena ok 47zł.
3. Schwarzkopf Professional BC Bonacure Hairtherapy Amino Cell Rebuild, Moisture Kick Conditioner, odżywka nawilżająca w sprayu, cena ok 40zł.
4. Schwarzkopf Taft Power, Power&Fullness, megamocny lakier do włosów, cena ok 12 zł.
5. Suchy szampon Batiste, cherry i tropical, cena ok 12 zł Hebe.

Dziękuję wam za oglądanie i życzę udanego weekendu!
Pozdrawiam
Marta




1 komentarz:

  1. Mi się niestety ciężko "zużywa" .... raczej PRZYBYWA.... tak... to mi idzie zdecydowanie lepiej :P

    OdpowiedzUsuń

Kobieta z Książką