piątek, 21 marca 2014

Zrobiłam zakupy w Secondhandzie! Sprawdź co upolowałam


Wiosna idzie idzie albo już jest! Czas uzupełnić swoją garderobę! Bardzo się cieszę bo w końcu będę mogła wskoczyć w sukienki i spódnice. Postanowiłam wybrać się do mojego ulubionego sklepu z odzieżą używaną w moim mieście i trochę odświeżyć swój look:) 



Udało mi się dopaść fantastyczne perełki. Do pełni szczęścia brakuje mi tylko nowych spodni (bo jednak trzeba je mieć na wszelki wypadek oraz okularów słonecznych).

Jeśli chodzi o Szaffę to dostawa jest w każdy poniedziałek, ale wtedy kręci się tam za dużo ludzi i nie można spokojnie nic pooglądać, dlatego polecam wam wybrać się we wtorek, w piątek może być już za późno. 
Dajcie znać czy wasza szafa jest już gotowa na wiosnę i w czym najchętniej chodzicie wiosną!
Pozdrawiam i zapraszam na film z zakupami!
Marta



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką