środa, 11 czerwca 2014

Co robią śląscy blogerzy?


Hej Kochani! Na blogu aż się zakurzyło z powodu mojej nieobecności. A to dlatego bo pogoda daje nam ostro w kość. Staramy się cały dzień spędzać poza domem, oczywiście w cieniu i po wcześniejszym nasmarowaniu się kremem. Po takim intensywnym spacerze mam ochotę tylko wskoczyć pod prysznic a potem leżeć i pachnieć. Nawet nie myślę o włączeniu komputera czy odpaleniu youtube, aby ponadrabiać filmy.

Jednak jak wracałyśmy wczoraj do domu to w skrzynce czekała na mnie mała niespodzianka. Nie będę zdradzała szczegółów bo pewnie dowiecie się lada dzień ale dla ciekawskich wrzuciłam także wczoraj zdjęcie na insta i fejsa.
Ta wczorajsza niespodziewajka zmobilizowała mnie do napisania dzisiejszego posta. 
W zeszłym tygodniu miałam możliwość uczestniczenia w kolejnym spotkaniu Blosilesi w Katowicach. Tym razem spotkanie odbywało się pod hasłem: " Blogerze, Cel, Pal" W skrócie mówiąc dotyczyło osiągania celów. Kolejny raz organizacja była na najwyższym poziomie. Wszystko zapięte na ostatni guzik. 
I tutaj jeszcze jeden HIT. Po wszystkich prelekcjach zaproszonych gości można było samemu wejść na scenę i opowiedzieć trochę o sobie. Nie wiem co mnie podkusiło ale ja także wyszłam na scenę. Muszę przyznać, że trochę się denerwowałam ale mam nadzieję, że nie było tego widać, bo do odważnych świat należy!!!Przy okazji dostałam także torbę pełną prezentów :D a wiadomo, że kobiety kochają prezenty :D
Jeśli macie ochotę zobaczyć relację moim okiem to serdecznie zapraszam was na film!
Pozdrawiam serdecznie i do następnego.
Marta





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką