czwartek, 12 czerwca 2014

Ale czadowa kiecka. Strój dnia z kolorową spódnicą


Hej Kochani! Bardzo dawno nie było u mnie żadnego stroju dnia. Udało mi się zmobilizować i nagrać dla was film. Oprócz stroju dnia zobaczycie także kilka fajnych miejsc w moim mieście. Mam nadzieję, że taki montaż przypadnie wam do gustu. Film jest krótki ale montaż był długi :D



Ostatnie dni były bardzo gorące. Starałam się wtedy wychodzić z domu i cały dzień spędzać w parku bo tam panował przyjemny chłód. W takie upalne dni porzucam długie spodnie i wskakuję w szorty, sukienki lub spódniczki. A filmie spódnica, która wczoraj zrobiła wielką furorę. Każdy mnie wczoraj komplementował. No może nie mnie ale moją "kieckę". Muszę przyznać, że jak rok temu zauważyłam ją w moim ulubionym secondhandzie Szaffa w Pszczynie to musiałam ją mieć. To kolorowe cudeńko jest marki River Island i kosztowało mnie 30 zł. Do tego zwykły czarny top z C&A i wygodne kolorowe balerinki, bez konkretnej marki. Kilka bransoletek i okulary uzupełniają kolorowy outfit. Zawsze w upalne dni stawiam na mega wygodę bo to ona jest dla mnie najważniejsza podczas długich spacerów z wózkiem. Nie wyobrażam sobie spaceru na obcasie czy w kusej spódnicy. Łańcuszki, długie naszyjniki czy zwisające kolczyki także odpadają bo zaraz byłyby idealną zabawką dla mojej córeczki.

No to w temacie stroju tyle:) Podobało się? Zapraszam na film!
Marta

Na sobie mam:
1. Czarna koszulka C&A, cena 14,99zł.
2. Kolorowa spódnica River Island (kupiona z Szaffa - secondhand), cena 30zł.
3. Turkusowo - różowe balerinki No Name, cena 19,99zł.
4. Okulary Intermarche, cena 19,99zł.
5. Biżuteria 
- kolczyki Oriflame
-bransoletki Goti, She-bijou.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką