środa, 25 czerwca 2014

Letni strój dnia z Pszczyny


Hej Ludziska! Lato już prawie totalnie nas dopadło. Czas w końcu pokazać kilka fajnych letnich stylizacji. U mnie jest tak, że jak tylko robi się cieplej to mam ochotę nagrywać dla was właśnie stroje dnia. W ostatnim czasie pojawiło się na moim kanale kilka tego typu filmów. Dzisiaj kolejny. Przy okazji możecie zobaczyć moją piękną Pszczynę oraz Zamek.



Staram się także żeby moje filmy mogły was przenieść w trochę inny świat. Trochę znudziły mi się typowo gadane filmy i chcę od siebie czegoś więcej, czegoś innego i bardziej kreatywnego. Dlatego mam nadzieję, że docenicie moje "wypociny" właśnie pod takim kątem i w każdej nowej produkcji znajdziecie coś co was zainspiruje a może i zmotywuje do działania. Jeśli sami tworzycie filmy to może jakiś mój efekt was zaskoczy, zaciekawi i może sami spróbujecie czegoś takiego u siebie. Tak czy siak zapraszam was na mój kolejny i nie ostatni strój dnia w tym roku:) Poniżej cała lista tego co mam na sobie. Aha i zapomniałabym dodać. Jeśli montaż filmu się wam podoba i chcecie coś skopiować ode mnie to śmiało! A jeśli coś was zaskoczyło i także chcielibyście wprowadzić to do swoich filmów a nie wiecie jak to zrobić to także piszcie, ja chętnie udzielę pomocy jeśli tylko będę mogła:):) Już nie gadam tylko zapraszam na film!

Pa
Marta

Na sobie mam:
1. Okulary słoneczne, Pepco, cena 10 zł.
2. Kurtka, Reserved, cena 159 zł.
3. Bluzka, Sammydress, cena 4,80 $
http://www.sammydress.com/product700280.html
4. Spodenie, Bershka, cena 79,90 zł.
5. Buty, Altero, cena 59 zł.
6. Torebka, Parfois, cena ok 99 zł.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką