niedziela, 21 września 2014

Najlepsza kawa w mieście


Hej Kochani. Pewnie wiele razy słyszeliście o Pszczynie. Perła Górnego Śląska, piękny Zamek, cudowny park, stare uliczki. Pewnie wiele razy przejeżdżaliście przez Pszczynę a może nawet byliście tutaj. Czy niektórzy z was teraz mówią nie? Oj to bardzo niedobrze...czas to zmienić.



Pszczyna jest cudowna o każdej porze roku. Jest to idealna odskocznia od codziennych obowiązków i problemów. Można zwiedzić pszczyński Zamek, przespacerować się po parku i wystawić buzię do słońca na pszczyńskim rynku. 

Gdy już naładujemy akumulatory i poczujemy pierwsze burczenie w brzuchu to trzeba poszukać jakiegoś miejsca gdzie można coś zjeść. O tym napiszę kolejnym razem a teraz skupmy się na czymś słodkim.

Macie ochotę na pyszną kawę i kawałek ciasta? Ja też! Na rynku znajdziecie pełno małych knajpek, które serwują kawę ale ja zawsze wybieram lokal z dala od rynku. Wolę posiedzieć w ciszy i na spokojnie cieszyć się smakiem pysznej i aromatycznej kawy. No ale gdzie takie miejsce znaleźć? Już mówię...

Spacerując ulicą Piastowską trzeba skręcić w lewo, kierować się w stronę Salonu Fryzjerskiego Trendy i parku. Na tyłach Stajni Książęcych znajduje się kawiarnia Dolce Vita. To tam najczęściej możecie mnie spotkać. Ja uwielbiam Cappucino i ciastko Malaga. W tygodniu za taki zestaw zapłacicie 9,90zł. Na wasze pociechy czekają smerfowe lody, rurka z bitą śmietaną i kolorową posypką.

Maluchy będą się cieszyły z wizyty w tym lokalu. Jest tutaj kącik zabaw a w ogródku Kubusiowy Domek. Dla mamy kawa a dla dziecka zabawa! Czy wyobrażacie sobie lepsze zakończenie wycieczki do Pszczyny? Przyjeżdżajcie, odpoczywajcie i wracajcie do Pszczyny. 

Miłego Dnia dla was :):)
Marta




2 komentarze:

  1. Ja również bardzo lubię kawiarnię Dolce Vita. Byłam tam w ubiegłym tygodniu z moją mamą. Zestaw o którym piszesz był bardzo dobry i w dobrej cenie. Pracują tam bardzo miłe i sympatyczne osoby. Lubię tam chodzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko ja lubię to miejsce. Mam nadzieję, że więcej osób o nim usłyszy bo warto tam chodzić na kawkę i ciastko. Pozdrawiam

      Usuń

Kobieta z Książką