czwartek, 25 września 2014

Nie masz już dość kosmetyków? Kolejne zakupy...


Hej! Hello! Co tam? Co słychać? Zasnęliście? Zapadliście w zimowy sen? Was też dopadła jesienna chandra? Czujecie się beznadziejnie? Najchętniej nie wychodzilibyście z wyrka? Nie martwcie się! Mam to samo...Ale żeby choć na chwilę poprawić wam humory to mam dla was film...Are You Ready?

Oj dawno nie miałam możliwości, że usiąść sobie na mojej ulubionej czerwonej kanapie (może kiedyś sławnej kanapie, kto wie:D) i najzwyczajniej w świecie do was pogadać. Nie będę się tłumaczyła, bo nie o to w tym chodzi. Kolejne obiecywanie, że postaram się być częściej na youtube nie zawsze mi wychodzi. Mam chwilkę czasu, bo moja już prawie zdrowa córeczka akurat ćwiczy układ taneczny według "Tańczącej Baleriny Angeliny" - pewnie wszystkie mamy wiedzą o co chodzi...A ja ogarnęłam się w tempie błyskawicy i zaraz zacznę do was gadać.

Co będziecie potrzebować? 
Kto co lubi...może być kawka, herbatka, soczek lub.....sami zadecydujcie. Film trwa 8 minut. Przez pierwsze około 40 sekund rozwijam temat. Przewińcie do 43 sekundy bo tam zaczynają się konkrety.

KOSMETYKI:

1. Paletka cieni MUA. MUA Makeup Academy. Undress me too-eyeshadow palette. 

Kolory cieni w paletce:
NAKED, DEVOTION, SHY, FIERY, LAVISH, DREAMY, TRANQUIL, EXPOSED, REVEAL, WINK, OBSESSED, CORRUPT.

2. Gąbeczka do makijażu. Real Techniques. Miracle Complexion Sponge. 

3. Balsam do ciała. Bath and Body Works. Pink Chiffon. Shea&Vitamin E Body Lotion.

4. Lakier do paznokci. Gelly Hi-Shine. Nail Paint by Barry M.

5. Dermatologiczny żel micelarny do mycia twarzy. Oillan balance. Do skóry wrażliwej i alergicznej.

6. Hydro-aktywny krem do twarzy. Oillan balance. Do skóry wrażliwej i alergicznej.

7. Rozświetlający bronzer. Mac. Golden Bronze. 

8. Pomadka do ust. Golden Rose. Velvet matte lipstick. 17.

9. Pomadka do ust. Maybelline New York. Colorsensational. Shocking Coral. 910. Mam ją właśnie w filmie na ustach.

10. Lakier do paznokci. Maybelline New York. Colorama. Polka Dots. 197.

11. Tusz do rzęs. Maybelline New York. The Mega Plush Volum'Express Mascara.

KSIĄŻKI:

1. "Malowany Ptak" Jerzy Kosiński.

2. "Pasja" Jerzy Kosiński.

3. "BLOG. Pisz, kreuj, zarabiaj" Tomek Tomczyk.

Buźka dla was i miłego dnia.
Marta :*


A kuku :D
1. Gdy Matki opuszczają mężów i dzieci (klik)
2. Najlepsza kawa w mieście (klik)
3. Teraz NIE! (klik)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kobieta z Książką